نماینده تهران : معاندین فضایی را ایجاد می‌کنند که نیروهای مخلص انقلاب هم سوال دارند / اثر تکذیب ،خیلی کمتر از اصل شایعه است

نماینده تهران : معاندین فضایی را ایجاد می‌کنند که نیروهای مخلص انقلاب هم سوال دارند / اثر تکذیب ،خیلی کمتر از اصل شایعه است

فارس نوشت: تقوی گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب می دیدند که چه فرد و نهادی بیشتر موثر است و آن را مورد هجمه قرار می‌دادند.

حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب عده ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این جریان، جریان جدیدی نیست و به نظر من از گذشته هم در لایه‌های مختلف جامعه حضور داشتند.

وی افزود: هرگاه این جریان فرصتی پیدا می‌کرد و زمینه‌ای را در جامعه می‌دید -که به دلایلی آمادگی برای پذیرش برخی مسائل دارد- وارد میدان شده و ضربات خود را بر روح و روان مردم وارد می‌کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه می‌گویم کار جریان مذکور موضوع جدیدی نیست، به این دلیل است که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی نیز این جریان را می‌دیدیم که عده‌ای در این سنگر نشسته بودند و از اینجا انقلاب و نیروهای انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دادند.

تقوی همچنین عنوان کرد: البته اینها می دیدند که چه کسی چه موقعیتی دارد و چه نهادی بیشتر موثر است و آن افراد، نهادها و یا مجموعه هایی که تاثیر بیشتری در انقلاب داشتند را مورد هجمه و حمله قرار می‌دادند؛ شهید بهشتی را هم از طریق همین حربه مورد تیر و تهمت قرار دادند که بعد از شهادت ایشان، امام (ره) بخشی از این جریان را به صورت خاصی افشا کردند و فرمودند بهشتی مظلوم زیست و مظلوم رفت و شخصیت شهید بهشتی را در این جمله کوتاه خود تبیین کردند که بهشتی یک ملت برای ملت ما بود.

وی در همین راستا اضافه کرد: بنابراین این جریان، جریان جدیدی نیست و در مواقع مختلف گاهی یک فرد مورد حجم قرار می‌گرفت و در زمان دیگر مثلاً شهر قم و در مقطعی هم روحانیت مورد حمله قرار می‌گرفت؛ بنابراین انواع و اقسام تهمت‌ها و حملات وجود داشت.

تداوم واکنشها به انتشار فایل صوتی فرمانده پیشین سپاه

بیشتر بخوانید:

این نماینده مجلس شورای اسلامی در همین رابطه عنوان کرد که در این مقطع دشمن در طرح‌هایی که برای مهار و درهم شکستن انقلاب برداشته، موفق نبوده است؛ مقام معظم رهبری هم در روز گذشته فرمودند که مردم را مورد هجمه و حمله قرار می‌دهند تا بتوانند آنها را از انقلاب جدا کنند؛ البته این یک برنامه دنباله دار است که برنامه ریزی کردند به خصوص از فضای مجازی هم استفاده می‌کنند و فناوری اطلاعات هم کمک کرده تا آنها از راه شایعه دروغ و تهمت کار خود را پیش ببرند.

تقوی همچنین خاطرنشان کرد: گاهی معاندین فضایی را ایجاد می‌کنند که حتی برای نیروهای مخلص انقلاب هم سوال ایجاد می‌شود یک شایعه را با سرعت و در سطح وسیعی پخش می‌کنند حال آن فرد می‌خواهد این را تکذیب کند اما این شایعه حرف خود را به کرسی نشانده است و اثر تکذیب آن خیلی کمتر از اصل شایعه است.

21213

پست بعدی

پیانیست ایتالیایی: با احساس‌تر، با فرهنگ‌تر و گرم‌تر از ایرانی‌ها ندیده‌ام

ج فوریه 18 , 2022
پیانیست ایتالیایی که در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت، در پیامی اینستاگرامی، تاکید کرد بافرهنگ‌تر، احساسی‌تر، گرم‌تر و مطلع‌تر از ایرانی‌ها ندیده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی که روز ۲۵ بهمن‌ همراه با گروه شش نفری خود، ارکستر ایتالیای کوچک را در قالب سی‌وهفتمین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000