نماینده مجلس: کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته خودباوری‌شان را از دست داده‌اند

نماینده مجلس:  کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته خودباوری‌شان را از دست داده‌اند

فارس نوشت:رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: کسانی که می‌گویند انقلاب اسلامی از اهدافش فاصله گرفته، خودباوری‌شان را از دست داده‌اند و خودشان به بن‌بست رسیده‌اند.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم تبریز گفت: کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته خودباوری‌شان را از دست داده‌اند.

وی گفت: کسانی که این حرفها را می‌زنند خودشان اعتماد به نفسشان را از دست داده‌اند و به بن‌بست رسیده‌اند وگرنه انقلاب هر روز پویاتر و سرزنده‌تر از قبل می‌شود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: مردم همواره پای انقلابشان ایستاده‌اند و از آن حمایت می‌کنند و رشد و پیشرفت این انقلاب مدنظر مردم ماست.

کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته، خود به بن‌بست رسیده‌اند

بیشتر بخوانید:

جوکار خاطرنشان کرد: کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته در واقع همان کسانی هستند که همه چیز در درخواست از غرب و آمریکا جستجو می‌کنند و هیچ اعتماد به نفسی برای انجام کارها با تکیه بر نیروی داخلی ندارند.

نماینده مردم یزد در مجلس افزود: مشکلات این کشور به دست جوانان خود ما حل می‌شود و انقلاب و کشور ما با تکیه بر توان خودمان پیشرفت خواهد کرد.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

اسفندیار قره‌باغی: خیلی از خواننده‌های امروز، صدای‌شان را با دستگاه می‌سازند

ج فوریه 18 , 2022
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اسفندیار قره‌باغی، خواننده سرودهای انقلابی اعتقاد دارد خیلی از خواننده‌های امروز ایران، نه صدا دارند و نه سواد موسیقی و صدای‌شان را با دستگاه می‌سازند. اسفندیار قره‌باغی از جمله خوانندگانی است که در زمینه خواندن سرودهای حماسی، ملی و انقلابی فعالیت کرده است. او که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000