حسن روحانی پیام تسلیت جدید صادر کرد

 حسن روحانی پیام تسلیت جدید صادر کرد

حجت الاسلام و المسلمین دکترحسن روحانی طی پیامی درگذشت اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی سابق وزارت کشور و استاندار اسبق آذربایجان شرقی را تسلیت گفت .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام ریاست جمهوری سابق به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ضایعه درگذشت ناگهانی خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم اسماعیل جبارزاده، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری به عنوان نماینده مردم شریف شهر تبریز در مجلس شورای اسلامی، فردی دلسوز و مردمی و به عنوان مرد سیاست، مدیری کارآمد در قامت معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار آذربایجان شرقی بود که خدمات خالصانه اش در عرصه توسعه سیاسی و اقتصادی کشور همواره در یادها و خاطره ها باقی خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی

 حسن روحانی پیام تسلیت جدید صادر کرد

بیشتر بخوانید :

۲۳۲۳

پست بعدی

پیام تسلیت حجت‌الاسلام رئیسی برای درگذشت ماموستا حسامی

پ فوریه 17 , 2022
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت امام جمعه پیشین سنندج را تسلیت گفت. به گزارش خبرآنلاینو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت درگذشت ماموستا سید صلاح‌الدین حسامی امام جمعه پیشین سنندج، اظهار کرد: این عالم وارسته که فرزند دلاورش را نیز تقدیم استقلال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000