پروانه نمایش فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»، صادر شد

پروانه نمایش فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»، صادر شد

پروانه نمایش فیلم ایرانی-ترکیه‌ای «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» با بازی افسانه پاکرو، پژمان بازغی، یوسف چیم و هازال تورسان، صادر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پروانه نمایش فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان و کارگردانی مهرداد غفارزاده که در شورای پروانه نمایش سابق بازبینی و تاییده شده بود، صادر شد.

«ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»، فیلمی درام و عاشقانه به نویسندگی مهرداد غفارزاده و اکبر روح است که افسانه پاکرو، پژمان بازغی، یوسف چیم، هازال تورسان و… در آن بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مره، جوان خوش‌صدا با دوست نزدیکش هاکان به عنوان پیک موتوری توزیع غذای یک رستوران در استانبول کار می‌کنند. امره رابطه‌ای صمیمی با مادرش دارد و هرازگاهی برای کودکان پرورشگاه بچه‌های بهشت، کنسرت‌های تک نفره اجرا می‌کند و مورد علاقه بچه‌های بی‌سرپرست آنجاست، در همین روزها، دختری ایرانی به نام دلارا همراه برادرش حامد به استانبول می‌آیند که به توصیه پدرشان شعبه‌ای از کارخانه‌ای را که صنعت خانوادگی‌شان است، در استانبول تاسیس کنند، از سوی دیگر هاکان با فیلمبرداری از امره و پخش فیلم در فضای مجازی باعث معروفیت او می‌شود. زنی به نام سارا که دلال فروش املاک است، می‌خواهد محل پرورشگاه بچه‌های بهشت را با ترفندهای مختلف به دلارا بفروشد و امره که حامی کودکان پرورشگاه است، با فروش پرورشگاه مخالفت می‌کند. حامد و دلارا درگیر ماجرایی ناخواسته می‌شوند و ….»

۵۷۲۴۴

پست بعدی

ماجرای قندک صدا کردن شهره لرستانی توسط سعید امیرسلیمانی

ی فوریه 13 , 2022
سعید امیرسلیمانی در یک برنامه تلویزیونی با بازگو کردن خاطراتی از پشت صحنه سریال «فرار بزرگ»، ماجرای قندک صدا کردن شهره لرستانی در این مجموعه طنز را تعریف کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید امیرسلیمانی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که مهمان برنامه «سریالیست» شبکه یک سیما بود، خاطره‌ای جالب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000