ویروس امیکرون بعد از ۵ روز توانایی سرایت ندارد

ویروس امیکرون بعد از ۵ روز توانایی سرایت ندارد

ایرنا نوشت: رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه ویروس اُمیکرون پس از پنج روز توانایی سرایت از فرد بیمار را ندارد گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال این ویروس از مبتلایان به اُمیکرون تا ۲۵ روز صحیح نیست.

دکتر سیدمحمد علوی بامداد یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: با توجه به اینکه دوره بیماری در سویه اُمیکرون کوتاه‌تر است، مدت مرخصی کارکنان به پنج روز کاهش یافته است.

وی در خصوص مدت زمان انتقال اُمیکرون از بیماران مبتلا به دیگر افراد افزود:در گذشته میزان مرخصی افراد شاغل ۲ هفته بود تا موجب انتشار بیماری در محل کار نشوند اما اکنون مبتلایان به اُمیکرون از زمان مثبت شدن تست، باید پنج روز در منزل بمانند.

بیشتر بخوانید:

محدودیت‌های سختگیرانه‌تر اعمال شوند

هزینه درمان کرونا در پیک ششم چقدر است؟

231

پست بعدی

«و اما بعد...»، ادامه داستان ماهی سیاه کوچولو

ی فوریه 13 , 2022
«و اما بعد…» کتاب تازه منتشر شده انتشارات نور گیتی، به نویسندگی و تصویر سازی عدنان مصلایی است، که داستان ماهی سیاه کوچولو را پس از کشتن مرغ ماهی‌خوار پی می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «و اما بعد…» شاید در نگاه اول در طبقه کتاب‌های کودکان قرار گیرد، همچون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000