نماینده مجلس : خیلی از مسولان سرجای‌شان نیستند؛ کارشناس عمران را به قوه قضاییه و کارشناس کشاورزی را به شهرسازی برده‌اند

نماینده مجلس : خیلی از مسولان سرجای‌شان نیستند؛ کارشناس عمران را به قوه قضاییه و کارشناس کشاورزی را به شهرسازی برده‌اند

مهر نوشت: نماینده‌ فلاورجان در مجلس گفت:متأسفانه مجلس اشتباه می‌کند و دولت اشتباهات بزرگ‌تر دارد، ادامه داد: باید از بین صنعتگران وزرا را انتخاب کنند و یا حداقل از افراد با تجربه به عنوان مشاور در وزارتخانه‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی صبح شنبه در جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جامعه صنعتگران استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب با بیان اینکه تا دولت به بخش خصوصی واقعی توجه نکند و کارها را به صورت واقعی به این بخش واگذار نکند مشکلات صنایع حل نمی‌شود، اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد از بودجه دولت صرف شرکت‌های دولتی می‌شود و بیش از ۹۵ درصد از این شرکت‌ها زیان ده هستند.

وی با بیان اینکه در کشور صنایعی که مشکلات دولت را حل می‌کنند تحت فشار هستند، افزود: من مخالف افزایش قیمت انرژی برای صنایع هستم چرا که این امر منجر به افزایش قیمت در دیگر بخش‌ها نیز می‌شود.

افزایش قیمت انرژی صنایع منجر به افزایش بیکاری شده است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت انرژی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان منجر به افزایش بیکاری شده است، اضافه کرد: باید توجه داشت که فشار به صنعت منجر به بردن سرمایه‌ها در بخش‌های دیگر می‌شود و برای مثال پول را برای خرید و فروش ارز و طلا و … می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه مجلس اشتباه می‌کند و دولت اشتباهات بزرگ‌تر دارد، ادامه داد: باید از بین صنعتگران وزرا را انتخاب کنند و یا حداقل از افراد با تجربه به عنوان مشاور در وزارتخانه‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه متأسفانه برخی رفتارهای مسئولان ما اشتباه است، ادامه داد: در بخش مالیات شاهد برخی رفتارهای اشتباه هستیم که منجر به تعطیلی صنایع شده است.

افشاگری یک نماینده مجلس: تخلف ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه در مجلس اثبات شد

بیشتر بخوانید:

فعالان صنعتی اصفهان زمین گیر شده‌اند

وی با بیان اینکه بسیاری از فعالان صنعتی در استان اصفهان زمین گیر شده‌اند، گفت: دولت باید به مشکلات این صنایع رسیدگی کند، اولین بودجه دولت و مجلس همسو در حال تصویب است و اگر مشکل پیدا شود هیچ توجیهی نخواهیم داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه خیلی از مسئولان ما سرجای خودشان نیستند، گفت: کارشناس عمران را برای قوه قضائیه و کارشناس کشاورزی را برای راه و شهرسازی را برده اند و این درد بزرگی است.

وی با بیان اینکه گفته شد که ایران خودرو می‌تواند سه میلیون خودرو تولید کند و حتی صادرات هم داشته باشیم، ابراز داشت: این در حالی است که ما توان تولید ۳۰۰ هزار خودرو را نیز نداریم، آش خودرو در کشور بسیار شور شده است به اندازه‌ای که رهبر معظم انقلاب هم در این زمینه ورود کرده و تذکر دادند.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه زمان بر بودن صدور مجوزها بسیار تأسف برانگیز است، گفت: باید در این زمینه بازنگری صورت گیرد.

21231

پست بعدی

آمار جالب بازپخش «پایتخت» از تلویزیون!

ش فوریه 12 , 2022
بر اساس نظرسنجی جدید صدا و سیما، بازپخش سریال «پایتخت» در شبکه تماشا، از برخی سریال‌های جدید تلویزیون پربیننده‌تر است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما درباره سریال‌های تلویزیون در نیمه اول بهمن ماه ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۷۹.۲ درصد مردم در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000