معاون پیشین احمدی نژاد : اوج فتنه‌ها را موسوی خائن و کروبی فتنه‌گر سال ۸۸ به راه انداختند

معاون پیشین احمدی نژاد : اوج فتنه‌ها را موسوی خائن و کروبی فتنه‌گر سال ۸۸ به راه انداختند

معاون اجرای قانون اساسی دولت احمدی نژاد گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در موضوع برجام دست برتر دارد و به هیچ وجه از حق و حقوق ملت ایران کوتاه نمی‌آید.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی ظهر جمعه در مراسم ۲۲ بهمن اردبیل در مصلای این شهر اظهار کرد: تحلیلی که امروز از ۴۳ سال عمر با عزت انقلاب اسلامی وجود دارد، اینکه کشتی انقلاب در این ۴ دهه طوفان‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و امروز آرام آرام به ساحل امن و آرامش می‌رسد.

وی خیانت‌های داخلی و خارجی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خیانت‌های برگرفته از تفکر لیبرالیستی و ضد انقلابی یادآور شد و تصریح کرد: در کنار تحریک، توطئه و شورش‌های داخلی و جنگ نابرابر هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران، عده‌ای نیز در داخل فتنه‌هایی به راه انداختند که نمونه آن را در سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ به عینه مشاهده کردیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اوج این فتنه‌ها زمانی بود که نخست وزیر زمان جنگ موسوی خائن و کروبی فتنه‌گر در سال ۸۸ به راه انداختند و در مقابل رأی و خواسته ملت ایستادند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی به بیانیه اخیر مجمع روحانیون اشاره کرد و افزود: کروبی خائن که رئیس این مجمع بود علیه انقلاب اسلامی در آستانه ۲۲ بهمن بیانیه ناامیدکننده‌ای را صادر کردند تا به نوعی ناامیدی و یأس را در جامعه پمپاژ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: چپ‌گراها در ۳۰ سال گذشته در اکثر دوره‌ها زمام امور را بر عهده داشتند اما زمانی که در سر کار بودند از حق و حقوق ملت دفاع نکردند و زمانی که دولت به دست انقلابی‌ها افتاده به دنبال ناامیدی و یأس عمومی بودند.

میرتاج‌الدینی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس : منابع تبصره ۱۴ برای حمایت از اقشار ضعیف کافی نیست

بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی به دولت‌های بر سر کار آمده در ۳ دهه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: هشت سال دولت کارگزاران با فاصله گرفتن از شعارهای انقلاب و امام سعی کرد تا لیبرال‌ها را در کشور حاکم کند که سردسته آنها برخی تندروها بودند که زمام امور را به دست گرفته بودند.

وی اضافه کرد: در دولت اصلاح‌طلبان به رهبری خاتمی نفوذی‌ها و ضد انقلاب‌ها در این کشور همه کاره شدند و زمینه انحراف واقعی را به وجود آوردند.

نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: در دولت احمدی‌نژاد نیز که با حمایت انقلابیون رأس کار آمد، شعار عدالت در جامعه مد نظر قرار گرفت اما این دولت نیز در آخر سر از انحراف از خط انقلاب و امام درآورد به طوری که انقلابیون از این دولت نیز ناامید شدند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی روی کار آمدن دولت ۸ ساله اعتدالیون را نیز مبتنی بر نظام غرب‌گرایی و نفوذی‌ها دانست و اظهار کرد: در این ۸ سال نه تنها در سایه برجام فرصت‌های بسیاری از دست رفت بلکه ناامید در جامعه حاکم شد و بسیاری از اعتماد عمومی را از دست دادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در ۵ ماهی که از دولت انقلابی و ولایی رئیسی سر کار آمده تمام تلاش گروه‌های چپ و اصلاح‌طلب سعی می‌کنند تا مشکلات کشور را بر گردن این دولت بیندازند اما ملت می‌دانند که این دولت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی رویکرد دولت روحانی را سازش با غرب به دست عده‌ای نفوذی اعلام کرد و گفت: دشمنان در سایه برجام توانستند تمام سرمایه‌های ما را به یغما ببرند ولی به حول و قوه الهی در حال حاضر ما در برجام دست برتر را داریم و این آمریکاست که برای مذاکره و توافق شتاب بیشتری دارد.

وی افزود: خود غربی‌ها نیز می‌دانند که ما هرگز به دنبال دستیابی به بمب اتمی و هسته‌ای نبودیم و ایران از این مرحله گریزان بوده و قطعاً در مسیر دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام تاج‌الدینی خاطر نشان کرد: به هیچ وجه در این مقطع با ساده‌اندیشی فریفته وعده‌های دشمن را نخواهیم خورد چرا که مؤمن ۲ بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود.

نماینده مردم تبریز و اسکو اضافه کرد: به هیچ وجه ما وعده‌های روی کاغذ را قبول نمی‌کنیم و به خود آمریکایی‌ها نیز گفته‌ایم که در مرحله اول باید به تعهدات برجام که همان رفع تحریم‌هاست، عمل کرده و در کنار آن سعی کند تا به سایر تعهدات برجام نیز دقیق و درست عمل کند.

وی بیان کرد: به رغم دوران تحقیر شاهنشاهی، امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر شیطان بزرگ در اوج قدرت و عظمت است و این آمریکایی‌ها هستند که در هتل‌های وین منتظر توافق بوده و برای اینکار التماس می‌کنند.

حجت‌الاسلام تاج‌الدینی ادامه داد: در کنار راست‌آزمایی تعهدات غربی‌ها ما سعی خواهیم کرد تا چک برگشتی برجام را در این دولت نقد کرده و به عنوان دست برتر در مذاکرات عمل کنیم و همچنان عزت و عظمت ملت را پاسداری کنیم.

معاون سابق رئیس جمهور به ۱۰۰ سال تاریخ این مرز و بوم و نهضت مشروطه، ملی شدن صنعت نفت و همچنین انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دنیا نیز انقلاب کبیر فرانسه و روسیه رخ داده اما ماهیت انقلاب اسلامی متفاوت از سایر نهضت‌ها و حرکت‌ها بوده است.

وی اظهار کرد: امتیاز و شاخصه‌ای که جمهوری اسلامی ایران دارد، قابل دفاع است و در این ۴۳ سال ما توانسته‌ایم تثبیت ارکان نظام اسلامی را به رغم همه نهضت‌های انحرافی گذشته شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام تاج‌الدینی تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین را از دوره احمدشاه و رضاخان یادآور شد و تصریح کرد: بعد از سقوط دولت رضاخان، محمدرضا شاه با حمایت انگلیسی‌ها بر سر کار آمد تا ۳۷ سال در این کشور مسلط شود.

وی خاطر نشان کرد: به رهبری امام خمینی (ره) نظام سیاسی این کشور بر محور و مدار قرآن و کلام اهل بیت شکل گرفت و با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان این احکام قرآنی و اسلامی پابرجاست.

حجت‌الاسلام تاج‌الدینی توصیه برخی از فریب‌خوردگان را به امام راحل یادآور شد و اضافه کرد: بازرگان به امام توصیه کرده بود که در ادامه مسیر و نهضت خود با شاه کاری نداشته باشد و ارتش را حفظ کرده و با آمریکا نیز توافق کند که امام راحل به هیچ وجه چنین شروطی را قبول نکرد.

وی بیان کرد: امام راحل به صراحت اعلام کرد که ما قیام کردیم تا ماهیت رژیم عوض شود و با کنار گذاشتن سران خائن ارتش این ارکان نظامی حفظ شده و در کنار آن دست آمریکایی‌ها از این کشور برای همیشه کوتاه شده است.

حجت‌الاسلام تاج‌الدینی سیاست‌های امام راحل و شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی را با تکیه بر عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی، اخلاق‌مداری، معنویت‌گرایی و… اعلام کرد و ادامه داد: هیچ وقت چنین آرمان‌هایی رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد بلکه همیشه این آرمان‌ها پابرجا و زنده خواهند ماند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با نه گفتن به نظام غرب و شرق و سوسیالیستی و کاپیتالیستی سعی کرده تا بر پایه ارزش‌های دینی حرکت کرده و در سایه باور مردم به اوج عزت و عظمت برسد.

۲۱۲۱۳

پست بعدی

انفجار شی به جامانده از دوران جنگ، زن دهلرانی را به بیمارستان فرستاد

ج فوریه 11 , 2022
فارس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: بر اثر انفجار شی بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی خانم ۳۵ ساله‌ای را دچار آسیب دیدگی کرد. سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ظهر امروز در ایلام گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر انفجار شی در منطقه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000