ژوله به «خنداننده شو» برگشت

ژوله به «خنداننده شو» برگشت

ایسنا نوشت: امیرمهدی ژوله که مدتی به دلیل ابتلاء به کرونا جای خود را به پژمان جمشیدی داده بود، پس از بهبودی به این برنامه بازگشت.

به دلیل ابتلای امیرمهدی ژوله ـ داور «خنداننده‌شو ۳» به کرونا ـ پژمان جمشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون از هشتم بهمن ماه جایگزین او شد و این بازیگر تا ۱۸ بهمن ماه با برنامه تلویزیونی «خندوانه» روی آنتن شبکه نسیم حضور داشت.

بر این اساس، با بهبودی کامل امیرمهدی ژوله و گذراندن دوران قرنطینه، برنامه «خنداننده شو» امشب (۲۰ بهمن ماه) با حضور او از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«خندوانه» ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود و نتایج مرحله یک چهارم نهایی «خنداننده شو ۳» امشب اعلام می‌شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

بازتاب پیشنهاد باهنر / عضو شورای مرکزی موتلفه : حل مشکلات اقتصادی چه ربطی به  قانون اساسی دارد؟ / اصولگرایان حواسشان باشد ، حاشیه سازی نکنند

چ فوریه 9 , 2022
سایت منیبان نوشت:فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح قانون اساسی حرف اول، صحبت مهم و تیتر اول روحانی نبود اما چون اصلاح طلبان، دنبال حاشیه سازی در کشور هستند، بنابراین ذهن مردم را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب که همه باید به فکر انسجام، وحدت و دستاوردهای انقلاب باشند به حاشیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000