اجرای زنده رضا رویگری در رودکی

اجرای زنده رضا رویگری در رودکی

رضا رویگری، بازیگر و خواننده پیشکسوت موسیقی همراه با ارکستر صبا در پهنه رودکی سرود خاطره‌انگیز «الله الله» را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، اجرای ویژه ارکستر بزرگ صبا به رهبری داود صبا و گروه کر روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه، در پهنه رودکی برگزار می‌شود.

رضا رویگری خواننده سرود خاطره‌انگیز «الله‌الله» در همراهی با ارکستر بزرگ صبا ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه در پهنه رودکی این سرود را برای مخاطبان به شکل زنده اجرا می‌کند.

در این رویداد که به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی پیش روی مخاطبان گذاشته خواهد شد، قطعات خاطره‌انگیزی در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

معاون وزیر بهداشت: هفته ملتهب کرونایی پیش‌رو داریم/ نگران ابتلای کودکان هستیم

چ فوریه 9 , 2022
ایسنا نوشت: معاون بهداشت وزارت بهداشت در پیش بینی از شرایط کرونای امیکرون در کشور طی روزهای پیش رو گفت: احتمال می‌دهم که شاید در پایان هفته آینده، هفته بسیار ملتهبی را از نظر شدت افراد مبتلا خواهیم داشت و البته برخی معتقدند شاید از دو هفته دیگر این موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000