حمله توئیتری سعید جلیلی به دولت روحانی

حمله توئیتری سعید جلیلی به دولت روحانی

:سعید جلیلی در توئیتی نوشت: اینکه رهبری در پایان دولت قبل گفتند این دولت (در مذاکره با امریکا) مایه عبرت شد، یک راهنمایی دلسوزانه به همه بود.

سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد ایران در دولت احمدی نژاد در توئیتی نوشت: می گفتند فروش نفت ایران باید به صفر برسد، در حالی که بعد از سه سال، ما یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه به جز میعانات و فرآورده ها و… داریم می فروشیم و این تعداد در حال افزایش است.

او ادامه داد: اینکه امریکا که امروز در موضع شکست است بخواهد برای ما شرط بگذارد، همان قدر مضحک است که آلمان نازی در پایان جنگ جهانی دوم که شکست خورده بود برای رقبایش شرط میگذاشت و میگفت باید بیایید گفت و گو کنید! اینکه رهبری در پایان دولت قبل گفتند این دولت (در مذاکره با امریکا) مایه عبرت شد، یک راهنمایی دلسوزانه به همه بود.

حمله توئیتری سعید جلیلی به دولت روحانی

حمله توئیتری سعید جلیلی به دولت روحانی

۲۱۲۱۷

پست بعدی

افتتاح و آغاز به کار طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی با حضور رئیس جمهور

چ فوریه 9 , 2022
ایرنا نوشت:مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی در مناطق مختلف کشور با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور برگزار شد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز چهارشنبه با حضور در شرکت ملی گاز ایران، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی را در استان‌های خراسان جنوبی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000