روایتی از تشکیل نیروی قدس سپاه

روایتی از تشکیل نیروی قدس سپاه

مستند سیاسی «حریف» به کارگردانی عباس افخمیان، تهیه کنندگی علی خواجه و مهدی جعفری و با نویسندگی دانیال علی جعفر، با موضوع تقابل هفتاد ساله ایران و آمریکا روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستند «حریف» در سه قسمت ۵۵ دقیقه‌ای به برهه ‌های تاریخی این تقابل همه ‌جانبه پرداخته و موضوعاتی همچون ملی شدن صنعت نفت، تشکیل نیروی قدس سپاه پاسداران، واقعه ۱۱ سپتامبر، ورود نیروهای نظامی آمریکا به منطقه، جنگ حماس، تشکیل داعش، جنگ سوریه و شهادت سردار سلیمانی را مرور می کند.

مستند «حریف» با مرور اسناد دیداری، شنیداری و مکتوب هفت دهه گذشته و با بیان روایت چهره‌های مختلف حوزه سیاست بین‌الملل، تلاش کرده تا این نبرد تاریخی را از زاویه منافع ملی تحلیل کند.

در این مستند چهره‌هایی همچون فوأد ایزدی، نادر طالب‌زاده، علیرضا کمیلی، حسین اکبری و … حضور دارند.

«حریف» در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

۵۸۵۸

پست بعدی

فعال سیاسی اصولگرا : نمایندگان مجلس نشسته‌اند چون از وزرا می‌ترسند

چ فوریه 9 , 2022
نامه نیوز نوشت:فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجلس باید طوری باشد که وقتی دولت آن را می بیند بترسد اما الان نمایندگان از دولت و وزرا می ترسند چون در سطح نمایندگی نیستند. ۲ سال از انتخابات مجلس یازدهم گذشت. مجلسی که با شعارهای انقلابی گری از مردم رأی گرفت، حالا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000