نامه گلایه جدی وزارت خارجه از سنگ اندازان در مسیر مذاکره / برخی مصادیق کارشکنی «جریان خودسر» ارسال شد

نامه گلایه جدی وزارت خارجه از سنگ اندازان در مسیر مذاکره  / برخی مصادیق کارشکنی «جریان خودسر» ارسال شد

«چندثانیه» نوشت : وزارت امور خارجه در نامه ای به رهبر معظم انقلاب برخی از مصادیق کارشکنی در روند مذاکرات را برشمرده و از معظم له درخواست کرده جلوی این جریان خودسر را در روند مذاکرات بگیرد.

شنیده می شود وزارت خارجه هم به صورت مکتوب و هم به صورت شفاهی از جریانی که در کشور بر سر روند مذاکره با گروه ١+۴ سنگ اندازی می کند گلایه جدی را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرده است. براساس گزارش یک کانال خبری، وزارت امور خارجه در نامه ای به رهبر معظم انقلاب برخی از مصادیق کارشکنی در روند مذاکرات را برشمرده و از معظم له درخواست کرده جلوی این جریان خودسر را در روند مذاکرات بگیرد. گلایه جدی وزارت خارجه از سنگ اندازان در مسیر مذاکره   بیشر بخوانید:

امیرعبدالهیان نیز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس به صراحت گفته که ما از سوی رهبر معظم انقلاب مجوز مذاکره با آمریکا را گرفته ایم ولی یکی از نزدیکان آقای جلیلی به دروغ توییت می کند که «وزیر خارجه بابت مطرح کردن مذاکره با آمریکا از سوی مقام عالی رتبه تذکر گرفته است!» وزیر خارجه در ادامه گفته ما خط قرمز نظام و رهبری را ابدا رد نمی کنیم و واقف هستیم که تیم قبلی چه کرده و ما چه می کنیم! گفته می شود تعدادی از فعالان رسانه ای در جلسات محدود برای عملیات روانی علیه روند فعلی مذاکرات در برخی رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی برنامه ریزی می کنند که گزارش کامل آن در پیوست نامه به رهبر معظم انقلاب موجود است. ۲۱۲۱۹

پست بعدی

۵ دلیل مهم که باعث می‌شود پاها ورم کنند

س فوریه 8 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: تورم در پا می‌تواند به دلیل طیف گسترده‌ای از مشکلات و بیماری‌ها در انسان ظاهر شود. تورم پاها یکی از مواردی است که برخی افراد در طول عمر خود آن را تجربه می‌کنند. این تورم باعث محدود شدن حرکات افراد شده و در برخی موارد آسیب زا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000