دستور صریح سرلشکر باقری برای عقب‌نشینی نیروهای مسلح از اماکن ساحلی فاقد کاربر نظامی

دستور صریح سرلشکر باقری برای عقب‌نشینی نیروهای مسلح از اماکن ساحلی فاقد کاربر نظامی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح دستور صریحی مبنی بر عقب‌نشینی سازمان‌های نیروهای مسلح از ساحل اماکنی که کاربری نظامی، دفاعی و امنیتی را ندارد صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل؛ سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ساماندهی اراضی ساحلی دریای خزر با تشکیل تیم بازرسی دستور صریحی مبنی بر عقب‌نشینی از ساحل اماکنی که کاربری نظامی، دفاعی و امنیتی در نیروهای مسلح را ندارد، صادر کرد.

دستور صریح سرلشکر باقری برای عقب‌نشینی نیروهای مسلح از اماکن ساحل قاقد کاربر نظامی

بیشتر بخوانید:

همچنین مقرر شد در اسرع وقت سازمان‌های نیروهای مسلح (ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) به جز اماکن نظامی، دفاعی و امنیتی که برابر ماده ۶۳ قانون برنامه چهارم توسعه و مصوب هیات وزیران مستثنی شده‌اند، از بقیه اماکن و مراکز به میزان ۶۰ متر از ساحل دریا عقب‌نشینی کنند.

21219

پست بعدی

آیا امام گفته بود مارکسیست‌ها در ابراز عقیده آزادند؟

س فوریه 1 , 2022
مهر نوشت: تصویر معروفی از صفحه اول روزنامه کیهان در فضای مجازی دست به دست می چرخد که بر اساس آن و به فرموده امام خمینی مارکسیست‌ها در ابراز عقیده آزادند. تصویر معروفی از صفحه اول روزنامه کیهان در فضای مجازی دست به دست می چرخد که بر اساس آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000