خبرهای خوش وزیر صمت چیست؟

خبرهای خوش وزیر صمت چیست؟

وزیر صمت گفت: در روزها و هفته‌های آتی خبرهای خوشی در خصوص صنعت لوازم خانگی خواهید شنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمی امین گفت: تولید لوازم خانگی نسبت به سال گذشته دو برابر شده و از ۸ میلیون دستگاه به ۱۶ میلیون دستگاه در سال رسیده ایم. در دو سال گذشته شاهد افزایش قیمت در لوازم خانگی بوده ایم، اما در سه ماه اخیر به جز مواردی قیمت‌ها کنترل شده است.

او گفت: صنعت لوازم خانگی رو به رشد است که تولید در این صنعت دو برابر شده و از ۸ میلیون دستگاه به ۱۶ میلیون دستگاه رسیده ایم. در مسئله جهیزیه ۸ شرکت تولیدی برای ارائه تخفیف اعلام آمادگی کردند.

خبرهای خوش وزیر صمت چیست؟

اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی هم از افزایش ۸ تا ۱۲ درصدی قیمت لوازم خانگی در روزهای اخیر خبر داده که بیشترین افزایش قیمت مربوط به یخچال و فریزر و کولر آبی بوده است.

به گفته فاطمی امین در حوزه خودرو نیز ۹ پروژه تعریف کرده ایم که ارائه خدمات پس از فروش و اصلاح ساختار جزئی از این پروژه‌ها هستند و برای آن بازه زمانی دو ساله در نظر گرفته شده، که ارتقای کیفت صنعت خودرو در بازه زمانی کوتاه مدت از جمله اهدافمان است.

223227

پست بعدی

سلفی گرفتن پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر/ عکس

س فوریه 1 , 2022
پژمان جمشیدی بازیگر «علف زار»، در مراسم فوتوکالِ چهلمین جشنواره فیلم فجر، با دیگر هنرمندان این فیلم سلفی گرفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دومین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، «علفزار» با حضور بازیگران و عوامل فیلم در برج میلاد به نمایش درآمد. در مراسم فوتوکال «علفزار»، بازیگران و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000