پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز در پی ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز در پی ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

جامعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین،امعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

انالله وانا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، فقیه والامقام ، زعیم عالیقدرحوزه و مرجع نامدار حضرت آیه الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف عمیق شد.

پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز در پی ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

آن مرجع عالیقدر در عمر طولانی و پر بار خود خدمات ارزنده ای به ساحت دین و مکتب اهل بیت و حوزه عظیم الشأن قم مقدس نثار کرد و در تثبیت و تقویت نظام اسلامی از هیچ تلاش و کمکی فروگذار ننمود و با آگاهی و مسئولیت شناسی به مسائل اساسی حوزه ها و شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم السلام و تربیت روحانیون و مشکلات کشور و موضوعات جهان اسلام اهتمام ویژه داشت و تا آخرین لحظات عمر شریف در انجام این رسالت بزرگ ثابت قدم بود.

عاش سعیداً ومات سعیداً

جامعه روحانیت مبارز این ضایعه اسفناک و جبران ناپذیر را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ، رهبری معظم ، مراجع گرانقدر ، علماء و روحانیت مکرم وعموم طبقات ملت عزیز ایران و جهان تشیع بخصوص به فرزندان بزرگوار و شایسته و بیت شریف ایشان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات آن فقیه صمدانی و حشر با اولیائش را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

21217

پست بعدی

پرسش معنادار با هشتگ «نفوذ» : ادامه تحریم ها چه سودی برای جلیلی دارد؟

س فوریه 1 , 2022
روح الله جمعه ای انتقادهای سعید جلیلی علیه مذاکرات وین و نامه 200 صفحه ای او به رهبر انقلاب را با دو سوال پاسخ داد. روح الله جمعه ای، در توئیتی نوشت: اگر نامه نگاری ها و بگومگوی سعید جلیلی با رئیس جمهور و وزیر خارجه علیه مذاکرات صحت داشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000