چهره شکسته و مغموم جواد عزتی با تفنگی در دست / عکس

چهره شکسته و مغموم جواد عزتی با تفنگی در دست / عکس

پوستر فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه رونمایی از تازه‌ترین ساخته سینمایی محمدحسین مهدویان در چهلمین جشنواره فیلم فجر، از پوستر این فیلم با طراحی میثم میرزائی رونمایی شد.

«مرد بازنده» داستان مردی است به نام احمد خسروی که در گیرودار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد…

چهره شکسته و مغموم جواد عزتی با تفنگی در دست / عکس

نخستین نمایش رسمی این فیلم به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کامران حجازی و سرمایه‌گذاری مجتبی شاهزیدی، امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۶ در خانه جشنواره (برج میلاد) با حضور عوامل فیلم، اهالی رسانه و منتقدان خواهد بود.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌ پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی، ملیکا پازوکی ترکیب بازیگران «مرد بازنده» را تشکیل می‌دهند.

۵۸۵۸

پست بعدی

برگزاری جلسات هم‌فکری مدیران پلتفرم‌های VOD با محمدمهدی عسگرپور

د ژانویه 31 , 2022
مدیران و نمایندگان پلتفرم‌های VOD، در جلساتی متعدد با دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین دیدار کردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین، محمدمهدی عسگرپور، دبیر انجمن، با هدف آشنایی با جزئیات فعالیت‌های پلتفرم‌های مختلف عضو و همچنین صحبت درباره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000