آمار به ۲۱ مبتلا و ۶ مشکوک افزایش یافت / انتقاد از حضور برخی نمایندگان کرونا مثبت در بهارستان !

آمار به ۲۱ مبتلا و ۶ مشکوک افزایش یافت / انتقاد از  حضور  برخی نمایندگان کرونا مثبت در بهارستان !

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حضور تعدادی از نمایندگان علی رغم تست مثبت کرونا در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:《در عجبم از نمایندگانی که علی رغم مثبت بودن تست کرونایشان، دیروز در کمیسیون تلفیق و امروز در صحن مجلس حضور داشتند و بی توجه به تذکرات دیگران، بر این رفتار غیرمسئولانه و اشتباه خود اصرار می‌ورزیدند.هیچ توجیهی برای به خطر انداختن سلامت دیگران پذیرفتنی نیست!》

آمار به ۲۱ مبتلا و ۶ مشکوک افزایش یافت / انتقاد از  حضور  برخی نمایندگان کرونا مثبت در بهارستان !

  • بیشتر بخوانید:

مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تست کرونای ۲۱ تن از نمایندگان به طور قطعی مثبت شده و ۶ نفر دیگر هم به صورت مشکوک مبتلا به کرونا هستند.

امروز ظهر از همه نمایندگان تست کرونا گرفته شده و قرار است نتایج آن تا امشب و یا فردا صبح مشخص گردد. رییس مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی امروز صبح مجلس حضور نداشت.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

خروج درزین از ریل در ساوه ۶ مصدوم به جا گذاشت

ی ژانویه 30 , 2022
ساوه – سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۶ کارگر در حادثه خروج وسیله نقلیه «درزین» از خط ریلی محدوده یولاق ساوه، مصدوم شدند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000