سخنگوی‌ کمیسیون تلفیق بودجه : کمیسیون با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرد / دو علت رد طرح چه بود؟

سخنگوی‌ کمیسیون تلفیق بودجه : کمیسیون با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرد / دو علت رد طرح چه بود؟

ایسنا نوشت: زارع گفت: کمیسیون تلفیق با توجه به عدم روشن بودن طرح دولت و عدم ارائه طرح مکتوب قابل استناد، با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرد.

رحیم زارع در توضیح نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به روشن نبودن طرح دولت و عدم ارائه طرح قابل استناد، کمیسیون تلفیق مصوب کرد که ۹ میلیارد دلار با قیمت ارز ترجیحی برای تامین دارو، تجهیزات پزشکی و کالاهای اساسی در سال ۱۴۰۱ اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: همچنین بدون درنظر گرفتن ارز مربوط به گندم ۹ میلیارد تخصیص داده شده که مقرر شد با تامین بودجه ای مستقل، با افزایش قیمت خرید از کشاورزان، گندم مورد نیاز توسط دولت از تولید داخل تامین شود نماینده دولت هم در کمیسیون تلفیق با این پیشنهاد موافقت کرد.

 پیشنهاد ارائه برنامه جایگزین کارشناسی به دولت داده ایم / توضیح نمایندگان دولت ، کمیسیون امنیت ملی را قانع نکرد

بیشتر بخوانید:

زارع در پایان بیان کرد: همچنین کمیسیون تلفیق با پیشنهاد وحیدی نماینده بجنورد تصویب کرد که قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم ۹۵۰۰ تومان باشد. پیشنهاد دولت در لایحه بودجه ۷۵۰۰ تومان بود.

21231

پست بعدی

موافقت کمیسیون تلفیق با خرید سربازی/جزئیات مبالغ از 250 تا 600 میلیون تومان

ش ژانویه 29 , 2022
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که در جلسه امروز، کمیسیون تلفیق با خرید سربازی برای سربازان غایب موافقت کردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رحیم زارع در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: نمایندگان کیمسیون تلفیق در نشست امروز با خرید سربازی برای سربازان غایب موافقت کردند. وی توضیح داد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000