توضیح وزیر درباره یک شرط مسکن حمایتی

توضیح وزیر درباره یک شرط مسکن حمایتی

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اولویت در طرح نهضت ملی مسکن برای سه دهک‌های پایین کشور است ، گفت: اخیراً فرم‌(ج) را با مجوز شورای مسکن گرفتیم و اصلاحاتی در آن انجام دادیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رستم قاسمی روز جمعه در حاشیه کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: براساس این اصلاحات کسانی به طور مثال در شهرهای بزرگ پنج و در شهرهای کوچک سه سال سکونت داشته باشند می‌توانند ثبت نام انجام دهند.

وی به مشکلات بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: با بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال کار هستیم تا ببینیم چگونه می‌توانیم به مردم برای باز پرداخت تسهیلات شان کمک کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از نیازها و اولویت‌های دولت و مردم است، افزود: تلاش می کنیم تا بتوانیم این طرح را با سرعت پیش ببریم.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

چرا باید از اومیکرون بترسیم؟ از ماندگاری ۲۰۰ ساعته روی پوست تا آمار واکسن‌زده‌ها

ج ژانویه 28 , 2022
متخصص اپیدمیولوژی گفت: تعداد مبتلایان به کرونا هر هفته نسبت به هفته گذشته ۵برابر می‌شود. به گزارش خبرآنلاین، حمید سوری با حضور در شبکه خبر افزود: امیکرون تا ۲۰۰ ساعت روی پوست و سطوح پلاستیکی زنده می‌ماند. مدیریت امیکرون سخت‌تر از دلتا است و سویه‌های قبلی در سطوح حداکثر تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000