سریال کودکانه تلویزیون برای نوروز

سریال کودکانه تلویزیون برای نوروز

تسنیم نوشت: سری جدید پهلوانان قرار است برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ تهیه و تولید شود.

«پهلوانان» عنوان مجموعه انیمیشنی از مرکز پویانمایی صبا است که سری جدید آن برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ تهیه وتولید می‌شود. سیاوش زرین‌آبادی نویسنده وکارگردان پویانمایی پهلوانان می‌گوید: در این اثر، شخصیت‌های آن به گونه ابرقهرمان شکل نگرفته‌اند و سعی شده آموزه‌های اخلاقی در لفافه و در بستر مضامین طنازانه روایت شود.

سیاوش زرین‌آبادی نویسنده و کارگردان مجموعه پویانمایی «پهلوانان» گفت: سری جدید انیمیشن پهلوانان به لحاظ محتوا و داستان، تفاوت چندانی با سری‌های قبل آن ندارد. در سری جدید این مجموعه سعی کردیم از همان فضا و شخصیت‌های مألوف و آشنا برای مخاطب استفاده کنیم. به طور کل پویانمایی «پهلوانان» در سری جدید خود از نظر تکنیکی و پردازش مدل‌ها تا حدودی ارتقاء پیدا کرده، به گونه‌ای که کاراکترهای آن قابلیت حرکت و چرخش بهتر و بیشتری پیدا کرده‌اند.

زرین آبادی در ادامه بیان کرد: از آنجا که موضوع قصه‌های این انیمیشن در بستر مسائل و چالش‌های اخلاقی و انسانی شکل گرفته بنابراین مضامین و ساختار روایی و محتوایی آن بدون زمان و مکان‌اند و به دوره‌ تاریخی خاصی تعلق ندارند. از این نظر مخاطب به راحتی می‌تواند با قصه‌ها، شخصیت‌ها و چالش‌های پهلوانان ارتباط برقرار کند.

علیرضا گلپایگانی تهیه‌کنندگی این مجموعه را عهده‌دار است و سری جدید انیمیشن «پهلوانان» همچون سری‌پیشین خود با تکنیک دو بُعدی ساخته شده همزمان با نوروز ۱۴۰۱ از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

۵۸۵۸

پست بعدی

صاحب حجتی قائم مقام سازمان اموال تملیکی شد

چ ژانویه 26 , 2022
باحکم وزیر امور اقتصاد و تصویب مجمع عمومی، صاحب حجتی بعنوان عضو هیات مدیره و قائم‌مقام سازمان اموال تملیکی کشور منصوب شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باحکم وزیر امور اقتصاد و تصویب مجمع عمومی، صاحب حجتی بعنوان عضو هیات مدیره و قائم‌مقام سازمان اموال تملیکی کشور منصوب شد. مهندس حجتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000