صحنه‌هایی از سریال طنز جدید تلویزیون / عکس

صحنه‌هایی از سریال طنز جدید تلویزیون / عکس

تصویربرداری سریال «جناب‌عالی» به کارگردانی عادل تبریزی و با بازی امیرحسین رستمی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویربرداری سریال کمدی «جناب‌عالی» به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی و کارگردانی عادل تبریزی پس از دو ماه، به تازگی در تهران به پایان رسیده است.

مراحل پس تولید این سریال که همزمان با تصویربرداری آغاز شد، هم‌اکنون ادامه دارد و تدوین آن توسط آرش خزایی در حال انجام است. ساخت موسیقی «جناب عالی» را پیام آزادی و صداگذاری آن را اسحاق خانزادی به همراه عرفان یزدی برعهده دارند.

«جناب عالی» به نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی در ۱۵ قسمت تولید می‌شود و با نگاهی طنز به نقد سیستم‌های اداری کشور می‌پردازد.

صحنه‌هایی از سریال طنز جدید تلویزیون / عکس

عادل تبریزی پیش از این اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «گیج‌گاه» را کارگردانی کرده بود و اکنون نخستین تجربه ساخت سریال را پشت سر می‌گذارد.

بازیگران این سریال عبارتند از: امیرحسین رستمی، بیتا سحرخیز، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، بلور کساییان، ایمان اسماعیل‌پور، محمد الهی، کیوان صباغ، رضا سخایی، میثم سجادی، امیر محاسبتی، جواد سلطانی، مصطفی پروین و با هنرمندی منوچهر آذری.

صحنه‌هایی از سریال طنز جدید تلویزیون / عکس

۵۸۲۴۵

پست بعدی

تفاوت انتخاب لباس خاتمی و احمدی نژاد در دیدارهای رسمی و دیپلماتیک

س ژانویه 25 , 2022
تابناک نوشت:کوروش مجیدی دیپلمات بازنشسیته می گوید:آقای احمدی‌نژاد در دوره اول ریاست جمهوری اصلا اصول دیپلماسی را رعایت نمی‌کرد و با هزار دلیل و تحلیل او را راضی می‌کردیم کمتر کاپشن بپوشد. ​ از «کوروش مجیدی» در بین شخصیت‌های سیاسی چه کسانی بیشتر به قواعد تشریفاتی عمل می‌کردند؟ پاسخ می‌دهد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000