معرفی آثار بخش خردسال بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 

معرفی آثار بخش خردسال بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 

۶ نمایش منتخب بخش مسابقه تئاتر خردسال، بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات انتخاب آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال جشنواره بیست‌وهفتم، متشکل از آناهیتا غنی‌زاده، الکا هدایت و هادی حسنعلی پس از ارزیابی ۲۵ اثر متقاضی این بخش، ۶ نمایش را برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی کردند.

این بخش با رویکرد تاثیر نمایش در آموزش، برای گروه سنی زیر ۶ سال و با ایده اجرای نمایش در مهد کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی و آموزشگاه‌ها با حداقل امکانات فنی برگزار خواهد شد.

دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار پذیرفته شده در بخش مسابقه نمایش خردسال را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام می‌کند:

۱- نمایش «اتاق بازی» به نویسندگی و کارگردانی آرین ناصری‌مهر از تهران (مشروط )
۲- نمایش «دینگ، دینگ، دنگ» به نویسندگی حامد زحمتکش و کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو از شهر ری
۳- نمایش «ساکت» به نویسندگی سمیه منجم و کارگردانی امیر تنها از لاهیجان
۴- نمایش «مبارک و آه» به نویسندگی و کارگردانی پگاه معصومی از همدان (براساس طرح و ایده حسین فدایی‌حسین)
۵- نمایش «مهمان ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی از تهران
۶- نمایش «همه در یک قاب» به نویسندگی و کارگردانی شراره طیار از پردیس (براساس قصه‌ای از مسرور وکیلی)

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی‌عباس و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

«اورامان» در محاصره برف و خاموشی؛ نبود امکان برای کمک‌رسانی هوایی و زمینی

د ژانویه 24 , 2022
ایسنا نوشت: ارسال امدادهای هوایی جمعیت هلال احمر استان کردستان برای کمک به اورامان که هنوز در محاصر برف و خاموشی به سر می برد، به دلیل شرایط نا مساعد جوی ناموفق ماند. به دنبال بارش برف و کولاک شدید در استان کردستان، محورهای مواصلاتی منطقه اورامان از توابع شهرستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000