بازداشت فردی که به تندیس امام خمینی(ره) توهین کرده بود

بازداشت فردی که به تندیس امام خمینی(ره) توهین کرده بود

فارس نوشت: فرماندار اردستان گفت: بامداد روز گذشته فرد معتادی با اهانت و تخریب تندیس حضرت امام(ره)، برخی از تابلوهای شهر را نیز مخدوش کرده بود که البته بلافاصله با اشراف کامل عوامل اطلاعاتی و انتظامی در کوتاه‌ترین زمان این شخص هتاک دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

حمیدرضا تاملی امروز در اردستان گفت: بامداد روز گذشته بر اساس گزارش‌های رسیده از دستگاه‌های اطلاعاتی فردی ضمن اهانت و تخریب تندیس حضرت امام خمینی(ره) تعدادی از تابلوهای خیابان اصلی شهر را هم مخدوش کرده بود.

وی افزود: نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شهرستان اردستان با اشراف کامل در کوتاه‌ترین زمان این شخص هتاک را دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند و روانه زندان شد.

تاملی تصریح کرد: تحقیقات در همه ابعاد بر روی پرونده ادامه دارد و رسیدگی در این زمینه به سرعت در حال انجام است چرا که متهم دارای سابقه مصرف مواد مخدر می‌باشد و در حال حاضر در این مورد نمی‌شود گمانه زنی‌ کرد تا رای نهایی صادر شود.

بیشتر بخوانید:

واکنشِ کارگردان «دینامیت» به ادعای توهین فیلم به قشر مذهبی: تحمل‌تان را بالا ببرید

بازداشت فرد توهین‌کننده به مازندرانی‌ها توسط پلیس فتا

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

ریشه و پیشینه رانت خواری زیر ذره بین غرضی

ی ژانویه 23 , 2022
قرن نو نوشت: وزیر پیشین پست، تلگراف و تلفن گفت: متاسفانه جریان متصل به رانت و فساد از اوایل دهه هفتاد در کشور شکل گرفت و تا به امروز نیز قدرت بیشتری کسب کرده و تبدیل به یک گروه و دسته شده است. یکی از انگیزه‌های اصلی توده‌ها برای شرکت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000