حضور نیروهای سپاه در کرمان تا عادی‌شدن وضعیت مناطق سیل‌زده

حضور نیروهای سپاه در کرمان تا عادی‌شدن وضعیت مناطق سیل‌زده

مهر نوشت: جانشین سپاه ثارالله کرمان با اشاره به فعالیت مداوم نیروهای هوا دریای سپاه در جنوب کرمان گفت: تا زمانی که اوضاع عادی شود در کنار مردم می مانیم.

سردار محمدعلی نظری در فرودگاه جیرفت اظهارداشت: امروز در پنجمین روز از مرحله دوم سیلی که در جنوب کرمان روی داد هستیم و با همکاران هوا دریای نیروی دریایی سپاه در جنوب استان حضور داریم.

وی با اشاره به فعالیت دو بالگرد تخصصی سپاه گفت: به دلیل سرعت و انعطاف بسیار خوبی که این بالگردها دارند در شرایط بد آب و هوایی نیز توانستیم کمک‌ها را ادامه دهیم.

حضور نیروهای سپاه در کرمان تا عادی‌شدن وضعیت مناطق سیل‌زده

بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: ۳۰ پرواز تا کنون به مناطق دور افتاده و در محاصره سیل انجام شده است و اگر این بالگردها در اختیار نبود با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدیم.

وی افزود: تا زمان رفع مشکلات در کنار مردم سیل زده هستیم و مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

سردار نظری همچنان از حضور گسترده نیروهای جهادی، بسیجی و نیروها و یگان سپاه در منطقه خبر داد و گفت: این نیروهای در بخش پاکسازی خانه‌ها، لایروبی، تقویت سیل بندها، توزیع کمک‌های زیستی و گند زدایی فعال هستند.

21231

پست بعدی

سوسن پرور، جایزه بهترین بازیگری را از جشنواره داکا دریافت کرد

ی ژانویه 23 , 2022
سوسن پرور، بازیگر سینما و تلویزیون، جایزه بهترین بازیگر زن را به‌خاطر بازی در فیلم «بوتاکس»، از جشنواره فیلم داکا دریافت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره داکا (بنگلادش)، سه جایزه اصلی خود را به سه فیلم ایرانی اهدا کرد. فیلم «شهربانو» ساخته مریم بحرالعلومی، برنده جایزه بهترین فیلم بخش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000