حمایت تمام قد عطاالله مهاجرانی از سفر رئیسی به روسیه

حمایت تمام قد عطاالله مهاجرانی از سفر رئیسی به روسیه

مدارا نوشت: مهاجرانی، تحلیلی از سفر رئیسی به روسیه منتشر کرد..

مهاجرانی در توئیتر خود نوشت:* درباره سفر آقای رئیسی به روسیه و سفر عبداللهیان به چین، اپوزسیون فریاد برآورده اند: که استقلال و وطن به سرعت باد، می رفت که اپوزسیون رسید! اولا اپوزسیون محترمی که آمریکا و اسرائیل را به حمله به ایران تشویق می کرد، معنی استقلال و وطن را می فهمد!؟

عطاالله مهاجرانی

بیشتر بخوانید :

* ثانیا، اپوزسیون گمان می کرد ج ا ایران نمی تواند در برابر تحریم و فشار سیاسی آمریکا دوام بیاورد. حالا وقت فروپاشی است و باید شورای انقلاب تعیین کرد. آقای محترمی که با دو نفر خیالزده دیگر ١٢ سال پیش بیانیه دادند و رهبری جنبش سبز را به واشنگتن – لندن منتقل کردند، حالا می گوید، باید شورای رهبری موقت تشکیل شود.

* مخالفت و هیاهوی مجموعه اپوزسیون برانداز، به خاطر بر باد رفتن آرزوهاست. نه تنها معاهدات طولانی مدت با روسیه و چین – بالطبع با رعایت مصالح کشور و ملت- ضروری و مهم است. می بایست با هند نیز چنین معاهده ای سامان یابد. این هیاهو ها، از سر نومیدی و زوال اپوزسیون نومید و بی آینده است.

21217

پست بعدی

روایت دلخراش آدام مک‌کی از حمله به کنگره آمریکا

ش ژانویه 22 , 2022
مهر نوشت: آدام مک‌کی فیلمی درباره حمله موافقان ترامپ به ساختمان کنگره می‌سازد. حمله به کنگره آمریکا که ۶ ژانویه ۲۰۲۱ از سوی هوادارن ترامپ انجام شد، سوژه ساخت فیلم بعدی آدام مکی کی شده است. این روز که از آن به عنوان بدترین حمله به دموکراسی از زمان جنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000