قربانیان تصادف امروز صبح پرایدها در بوشهر به ۵ نفر رسید

قربانیان تصادف امروز صبح پرایدها در بوشهر به ۵ نفر رسید

فارس نوشت: مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: متاسفانه شمار قربانیان تصادف مرگبار مسیر مغدان در شهرستان دیّر به پنج نفر رسید.

حسین ناظمیان‌پور مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۱ دقیقه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو پراید و پژو در سه راه مغدان بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون، دروداحمد و ابدان به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر افزود: تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدوم به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخت.

وی توضیح داد: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان یکی از خودروهای پراید در دم فوت کردند و دو نفر دیگر بر اثر جراحت زیاد بعد از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

ناظمیان‌پور اضافه کرد: یک مصدوم دیگر که یک زن بود قبل از رسیدن آمبولانس توسط خودروهای شخصی به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شد؛ دو مصدوم دیگر نیز به مرکز خدمات جامع سلامت بردخون منتقل شده و جراحت سطحی داشتند.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

جزییات تصادف خونین در بوشهر با ۳ کشته و ۵ مجروح

لحظه هولناک از تصادف زنجیره‌ای و مرگبار یک تریلی با بیش از ۲۰ خودرو

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

اکران فیلم ایرانیِ «قصیده گاو سفید» در آلمان و اتریش

ج ژانویه 21 , 2022
فیلم «قصیده گاو سفید» که هنوز در ایران به نمایش درنیامده است، نیمه بهمن، روی پرده سینماهای آلمان و اتریش خواهد رفت و پس از آن در سوئد، ژاپن، چک، اسلواکی و پرتغال هم اکران خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000