سارق تجهیزات گروه فیلمبرداری بازداشت شد

سارق تجهیزات گروه فیلمبرداری بازداشت شد

فارس نوشت: فرمانده یگان امداد پلیس تهران از بازداشت سارق وسایل یک گروه فیلمسازی خبر داد.

امروز خبری مبنی بر سرقت لوازم و تجهیزات یک گروه فیلمسازی در تهران منتشر شد؛ بنابر این خبر، سارقان به سینه‌موبیل و آکسسوار سریال در حال ساخت به کارگردانی ابوالقاسم طالبی دستبرد زده و لوازم فیلمبرداری و چهار چمدان حاوی دلار را که کاراکترهای سریال از آن استفاده می‌کردند، به سرقت بردند.

بعد از این سرقت تحقیقات پلیسی آغاز شد و بعد از چند ساعت از وقوع سرقت، سرهنگ سلمان آدینه‌وند؛ فرمانده یگان امداد پلیس تهران از بازداشت سارق وسایل این گروه فیلمسازی خبر داد و گفت: از این سارق سه عدد دوربین فیلمبرداری، چمدان حاوی دلار و تراول تقلبی، اسلحه کلت قلابی، شوکر قلابی، لپ تاپ و گوشی قلابی و تعدادی لباس کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، سارق تحویل کلانتری شده است.

4747

پست بعدی

عکس | دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر/ یمن قوی و پابرجاست

پ ژانویه 20 , 2022
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با موضوع مقاومت مردم مظلوم یمن عصر امروز رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مقاومت مردم مظلوم یمن سوژه تصویر تازه‌ای است که بر دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر (عج) نقش بسته است. «یمن قوی و پابرجاست» شعاری است که بر این دیوارنگاره دیده می‌شود. ۵۸۵۸

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000