«قهرمان» برنده سه جایزه در جشنواره پالم اسپرینگز شد

«قهرمان» برنده سه جایزه در جشنواره پالم اسپرینگز شد

جشنواره پالم اسپرینگز، اسامی برندگان جوایز امسال خود را اعلام کرد و «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی برنده سه جایزه در این جشنواره شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «قهرمان» که نماینده ایران در جوایز اسکار امسال است، توانست دو جایزه دیگر برای اصغر فرهادی و یک جایزه برای امیر جدیدی به ارمغان بیاورد.

هیئت داوران هشت نفری جشنواره پالم اسپرینگز، جایزه «پلی بر فراز مرزها» (MOZAIK Bridging The Borders Award) را که در گذشته به بزرگانی چون آندره وایدا اهدا شده، به خاطر «استادی کم‌نظیر در بیان سینمایی مسئله‌ای مهم و انسانی و جهانی» به فیلم «قهرمان» اهدا کرد.

هیئت داوران جایزه «فیپرسی» (Fipresci) هم جایزه بهترین فیلمنامه را به اصغر فرهادی برای فیلمنامه «قهرمان» داد و امیر جدیدی را برای بازی در همین فیلم به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخت.

برگزاری مراسم اهدای جوایز پالم اسپرینگز به دلیل شیوع سویه جدید ویروس کرونا به تعویق افتاد و اسامی برندگان اعلام شد.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

مستند تفاوت روسیه‌ امروز با روسیه دوره قاجار از نگاه عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس

چ ژانویه 19 , 2022
فارس نوشت : زهره الهیان گفت : پوتین اولین رئیس جمهوری بود که انتخاب رئیسی را به ریاست جمهوری تبریک گفت زهره الهیان با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه با بیان اینکه توسعه روابط با چین و روسیه منجر به رشد ایران خواهد شد، گفت: برخی این موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000