تداوم ریزش شاخص کل بورس

تداوم ریزش شاخص کل بورس

شاخص کل بورس که امروز هم به ریزش ادامه داد در حال نزدیک شدن به کانال یک میلیون و 200 هزار واحدی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۴۲۷۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۱۳۹۴ واحد نزول رقم ۳۴۵ هزار و ۸۴ واحد را ثبت کرد.

ملی صنایع مس ایران، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی فناوران و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ایران خودرو و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

تداوم ریزش شاخص کل بورس

شاخص کل فرابورس تنها با سه واحد افزایش در رقم ۱۷ هزار و ۸۷۵ واحد ایستاد.

صنعتی مینو، فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان، بیمه اتکایی ایرانیان، بیمه سامان و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

سهم ۵۶ درصدی «آلودگی هوا» از دلایل مرگ‌ومیرها

د ژانویه 17 , 2022
ایسنا نوشت: رئیس مرکز تحقیقات کیفیت هوا و تغییر اقلیم درباره مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا در سال ۱۳۹۹گفت: مرگ‌های ناشی از مواجهه با آلودگی هوا در سال ۱۳۹۹ حدود ۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۲۷۷ نفر است که این میزان یعنی ۵۶ درصد مرگ و میر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000