ادامه تلاش زنجیره ای کیهان برای انداختن تقصیرهای دولت سیزدهم به گردن دولتهای قبل

ادامه تلاش زنجیره ای کیهان برای انداختن تقصیرهای دولت سیزدهم به گردن دولتهای قبل

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:برخی از مدعیان اصلاحات و دست‌اندرکاران دولت قبل (و نه همه آنها) به‌جای آنکه از افتضاحات ۸ ساله خود و انبوه مشکلاتی که بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشند، در اقدامی [هماهنگ] با دشمنان بیرونی به دروغ‌پراکنی و سیاه‌نمایی علیه دولتی روی آورده‌اند که فقط چهار ماه از تشکیل آن می‌گذرد و به گواه آنچه همگان به وضوح می‌بینند، ضمن آنکه با همه توان مشغول آواربرداری از خرابی‌های دولت موسوم به تدبیر و امید! است، آستین همت بالا زده و در همین مدت کوتاهی که از عمر آن می‌گذرد دستاوردهای چشمگیر و غیرقابل انتظاری داشته است.

کسانی که این خسارت‌های انبوه و کلان را به ملت و نظام تحمیل کرده‌اند، به‌جای سرافکندگی و پوزش از ملت [پاسخگویی در برابر قانون که جای خود دارد]، با بهره‌گیری از رسانه‌های اجاره‌ای و پشتیبانی آشکار دشمنان تابلودار بیرونی و در پوشش نقد! حرکت مشترکی را با خمیرمایه دروغ‌پراکنی و اتهام‌زنی علیه نه فقط دولت، بلکه علیه نظام آغاز کرده‌اند.

در این میان آنچه درخور توجه است و مضحک نیز هست، اینکه بعد از افشای هریک از دروغ‌هایی که بافته‌اند، ضمن آنکه دروغ جدیدی می‌سازند، دروغ قبلی را به شکل دیگری تکرار می‌کنند!… برای چه جوانان کشورمان را به جنگ داعش فرستادیم؟ سوریه و عراق به ما چه ربطی دارد! و بعد، مقابله با داعش ضروری بود و سردار سلیمانی با کمک آمریکا با داعش جنگید! … چرا دولت بیشترین مالیات را از کارمندان و کارگران می‌گیرد! و بعد، دریافت مالیات از پُردرآمدها، دست بردن در جیب مردم است! … چرا باید اشتباهاً به هواپیمای اوکراینی شلیک شود؟! و بعد، شلیک به هواپیمای اوکراینی عمدی بوده و از آن به عنوان سپر انسانی استفاده کرده‌اند! و…

23302

پست بعدی

دوربین‌های راهنمایی و رانندگی را می دزدیدم تا با فروختنش لباس مارکدار بخرم

پ ژانویه 13 , 2022
ایران نوشت:اعضای یک باند دوربین‌های کنترل سرعت راهنمایی و رانندگی را با پایه‌های آهنی‌اش سرقت می‌کردند. سرقت‌هایی که رأس ساعت 4 صبح رقم می‌خورد و بعد از اجرای نقشه، پایه‌های بریده شده دوربین‌ها و دوربین‌ها داخل وانت‌های اجاره‌ای قرار داده می‌شد و به مبالغی پایین به فروش می‌رفت. کیوان یکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000