دفاع کیهان از افزایش دریافت مالیات/ بالا رفتن مالیات در سال ۱۴۰۱ هم تقصیر دولت روحانی است!

دفاع کیهان از افزایش دریافت مالیات/ بالا رفتن مالیات در سال ۱۴۰۱ هم تقصیر دولت روحانی است!

کیهان با اشاره به مطلب مندرج در یک سایت که افزایش مالیات را دست کردن در جیب مردم دانسته است نوشت: اولویت و بنای دولت بر مالیات گرفتن از پردرآمدها، سوداگری‌ها و درآمدهای غیرمولد (با مالیات صفر)، و مهار اقتصاد زیرزمینی ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی است که حتی یک ریال مالیات هم نمی‌پردازند اما با تحرکات خود، آرامش و ثبات بازار را به هم می‌ریزند و موجب می‌شوند کالاها و خدمات با قیمتی گران‌تر در اختیار مردم قرار بگیرند.

ادعای دست کردن دولت در جیب مردم هم درست نیست.است.دولت گذشته به انحاء مختلف و به اعتبار بی‌انضباطی مالی، ریخت و پاش‌ و سوءمصرف منابع، هزینه‌های هنگفتی را به مردم تحمیل کرد و پس از آن هم که در اثر آرزواندیشی و هزینه کرد بدون سقف دچار کسری بودجه چندصد هزار میلیاردی شد. عملا با شگردهای مختلف سراغ جیب مردم رفت.

۲۳۳۰۲

پست بعدی

این پنج ماده غذایی به شدت به دیابتی‌ها توصیه می‌شود

چ ژانویه 12 , 2022
برای یک رژیم غذایی مناسب دیابت، شما به غذاهایی نیاز دارید که به کنترل سطح قند خون (گلوکز) شما کمک کند. بهترین رژیم غذایی برای دیابت نوع ۲ رژیمی است که حاوی مواد مغذی و غنی از فیبر، پروتئین و مقدار متوسطی از کربوهیدرات‌های سالم باشد. به گزارش خبرآنلاین، اگرچه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000