اعلام آمار دانش‌آموزانی که واکسن کرونا تزریق کردند

اعلام آمار دانش‌آموزانی که واکسن کرونا تزریق کردند

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تا کنون ۸۵ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله دز اول واکسن کرونا و ۷۲ درصد دز دوم واکسن خود را نیز دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین طبق اطلاعات اعلامی از شبکه شاد – کانال اطلاع رسانی مراقبین سلامت مدارس- جمعیت کل دانش‌آموزان مشمول ۱۲ تا ۱۸ ساله، شش میلیون و ۵۰۳ هزار و ۲۵۸ نفر است. پوشش نوبت اول در کل جمعیت ۸۵ درصد و پوشش کامل واکسیناسیون در کل جمعیت ۷۲ درصد است.

بر این اساس تعداد تزریق دز اول واکسن در جمعیت دانش‌آموزی پنج میلیون و ۵۱۷ هزار و ۹۰۷ و تعداد تزریق دز دوم چهار میلیون و ۷۰۰ هزار و ۸۲۰ مورد است و مجموع تزریق دو دز به ۱۰ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۷۲۷ رسیده است.

مطابق میزان پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله، تا ۱۵ دی ماه، استان مازندران با ۸۴ درصد بیشترین پوشش و استان قم با ۴۶ درصد کمترین پوشش دز دوم را دارند.

بیشتر بخوانید:

کسانی‌که خارج از کشور واکسینه شدند چگونه کارت واکسن دریافت کنند؟

۴۷۲۳۳

پست بعدی

تاکید بر ضرورت خلق آثار نمایشی درباره سردار سلیمانی

س ژانویه 11 , 2022
مدیران اداره‌کل هنرهای نمایشی با حضور در سومین جشنواره ملی سردار آسمانی بر ضرورت خلق آثار نمایشی فاخر با موضوع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در سومین جشنواره ملی سردار آسمانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000