ادامه تسویه حساب سیاسی با بهانه ورزشی / ادعای شکایت مجلس از روحانی درپی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

ادامه تسویه حساب سیاسی با بهانه ورزشی / ادعای شکایت مجلس از روحانی درپی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

برنا نوشت : یک نماینده مجلس گفت : خانه ملت از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره استقلال و پرسپولیس که در نهایت باعث حذف آنها از آسیا شد ، شکایت می‌کند.

"احمد نادری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، با ابراز تاسف نسبت به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد که مجلس از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره ۲ باشگاه تهرانی شکایت می‌کند.

وی ادامه داد: در سال‌های قبل بارها نسبت به حرفه‌ای شدن استقلال و پرسپولیس هشدارهای متعددی به فدراسیون فوتبال داده شده بود که علیرغم اطلاع دولت قبل از این موضوع هیچ اقدامی برای حل مشکلات این ۲ باشگاه انجام نشد.

ادامه تسویه حساب سیاسی در زمین ورزش / ادعای شکایت مجلس از روحانی درپی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد شدید نسبت به بی تفاوتی دولت روحانی نسبت به امورات کشور گفت: همان دولتی که ارز را به دلیل سیاست‌های غلط به آن قیمت بالا می‌رساند و نسبت به مشکلات کرونا برای جان و اقتصاد مردم بی تفاوت بود، درباره استقلال و پرسپولیس همانقدر بی تفاوتی از خود نشان داد که امروز هر دوی این تیم‌ها از آسیا حذف شده‌اند. نادری از عملکرد وزرای اقتصاد و ورزش دولت روحانی انتقاد و تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده دولت روحانی بابت تمام مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید :

شکایت باندی و جناحی از روحانی ، تمسخر امر نظارت از سوی مجلس است

مخالفان روحانی دنبال حذف و حتی اعدام او هستند !

ادعای بررسی اتهامات حسن روحانی در دادگاه ویژه روحانیت

نماینده مجلس: روحانی فقط عمامه بر سر دارد/ نیازی نیست پرونده تخلفاتش به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع شود

2121

پست بعدی

تصویری از امدادرسانی نیروی دریایی ارتش به سیل‌زدگان جنوب کشور

ج ژانویه 7 , 2022
آنا نوشت: توسط تیم نجات و اعزام بالگرد یگان هوا دریای منطقه سوم نیروی دریایی ارتش، مردم محاصره شده در سیل نجات پیدا کردند. با حضور به موقع تیم نجات و اعزام بالگرد توسط هوا دریای منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش به منطقه سیل زده، مردم محاصره شده در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000