بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به چه قیمتی خواهد رسید؟

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به چه قیمتی خواهد رسید؟

ارزهای رمزنگاری شده قطعاً بخشی از زرق و برق سال ۲۰۲۲ هستند؛ در آستانه سال جدید میلادی دلالان از درک چگونگی توسعه و رشد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ ناامید هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به اینکه علاقه به ارزهای رمزنگاری شده بیشتر و بیشتر به جریان اصلی تبدیل می شود، رشد بیت کوین به دلیل ظهور ارزهای رقیب که به دنبال کسب جایگاه برتر از رهبر اولیه بازار هستند تا حدودی متوقف شده است.

قیمت بیت کوین کمتر از پیش بینی تحلیلگران برای آغاز سال ۲۰۲۲ و به طور قابل توجهی زیر ۱۰۰ هزار دلار بوده است، اگرچه این امید وجود دارد که تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ این ارز بهبود یابد.

چه چیزی می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد؟

با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل ابتدایی نسبی خود قرار دارد، تاریخچه بسیار کمی از آنها در دسترس است که بتوان مدل‌ها و پیش‌بینی‌ها را بر اساس آن بنا کرد؛ علاوه بر این، عوامل متعدد اجتماعی و سیاسی می‌تواند بر قیمت بیت کوین تأثیر گذارد.

اخیرا تغییری در سیاست پولی فدرال رزرو ایالات متحده ایحاد شده است که باعث ایجاد نگرانی در بین علاقه مندان به بیت کوین شده است؛ فدرال رزرو اعلام کرد که برنامه خرید اوراق قرضه خود را با سرعت بیشتری متوقف می کند و این تضمین می کند که نرخ های بهره پیش بینی شده به طور قابل توجهی برای سال ۲۰۲۲ افزایش می یابد، که ممکن است در کوتاه مدت به بیت کوین فشار بیاورد.

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به چه قیمتی خواهد رسید؟

بیشتر بخوانید:

تغییر معادلات در بازار ارز/ آزادسازی پول‌های بلوکه شده نزدیک است؟

قیمت طلا، سکه و ارز ۱۴۰۰.۱۰.۱۵/ سکه کانال عوض کرد

عقب‌نشینی دلار در بازار آزاد/ ریزش ادامه دارد

آیا باید در سال ۲۰۲۲ روی بیت کوین سرمایه گذاری کنرد؟

مدل‌های اولیه نشان می‌دهند که در کل سال ۲۰۲۲ ممکن است به اندازه سال ۲۰۲۱ برای بیت کوین موفق نباشد؛ برخی از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که ممکن است در ماه‌های اول سال ۲۰۲۲ کاهش شدیدی در ارزش بیت‌کوین اتفاق بیافتد و مردم در حال حاضر به‌جای هجوم برای سرمایه‌گذاری، باید بازار را زیر نظر داشته باشند.

بیت کوین چند دلاری خواهد شد؟

در طول ده سال گذشته، تغییرات عظیمی در بخش ارزهای دیجیتال رخ داده است به عنوان مثال، بیت کوین از یک آزمایش جالب برای سبد سرمایه گذاران اصلی به یک طبقه دارایی جدید و طلای دیجیتال تبدیل شد؛ عوامل متعددی از قیمت بالاتر بیت کوین حمایت می کنند، از جمله پذیرش بهتر توسط شرکت های سنتی و افزایش تقاضا از سوی ETF های بیت کوین.

کارشناسان می گویند بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ این امکان را دارد که به ۱۰۰ هزار دلار برسد، اما برخی از تحلیلگران استدلال می کنند که این هدف می تواند تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ محقق شود و تعدادی دیگر هنوز در انتخاب یک تاریخ یا سال خاص محتاط هستند و انتظار دارند بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به بیش از ۷۰ هزار دلار نرسد.

کارول الکساندر، استاد امور مالی در دانشگاه ساسکس، به فوربز گفته است که انتظار دارد بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

چرا باید سردرد در کودکان را جدی بگیریم؟

چ ژانویه 5 , 2022
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کودکان مانند بزرگسالان دچار سردرد می‌شوند؛ اما این موضوع قابل چشم پوشی نیست و باید جدی گرفته شود. کودکان مانند بزرگسالان می‌توانند سردردهای میگرنی و تنشی را تجربه کنند و روزانه سردردهای مزمن داشته باشند. در برخی موارد، سردرد در کودکان ناشی از عفونت، سطح بالای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000