دو جایزهِ جشنواره جایپورِ هند به سینمای ایران

دو جایزهِ جشنواره جایپورِ هند به سینمای ایران

فیلم بلند «فصل قاصدک» به کارگردانی مریم پیربند، جایزه رُز زرد را از جشنواره جایپورِ هند که بزرگ‌ترین رویداد سینمایی جهان است، دریافت کرد. فیلم کوتاه «جزر و مد» به کارگردانی پدرام مهرخواه نیز از طرف هیات داوران، تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جایپور در کشور هند، برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی کرد.

در این رویداد سینمایی که از تاریخ ۷ تا ۱۱ ژانویه (۱۷ تا ۲۱ دی) در شهر جایپور، مرکز ایالت راجستان هند برگزار می‌شود، فیلم سینمایی «فصل قاصدک» به نویسندگی و کارگردانی مریم پیربند به عنوان برنده جایزه رز زرد در بخش فیلم بلند شد. فیلم کوتاه «جزر و مد» به کارگردانی پدرام مهرخواه نیز، تقدیر ویژه هیات داوران را دریافت کرد.

امسال به دلیل شیوع مجدد سویه جدید ویروس کرونا و محدودیت در سفرها، جوایز زودتر از مراسم اعلام شد تا برنامه‌ریزی محدود سفرها امکان‌پذیر باشد.

جشنواره بین‌المللی فیلم جایپور هند که مدعی برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره رقابتی درجهان است، در مجموع در ۱۲۷ بخش برگزیدگان خود را معرفی کرده است.

۵۷۵۷

پست بعدی

بازی سعید چنگیزیان در نمایش «روغن کنجد» آغاز شد

س ژانویه 4 , 2022
سعید چنگیزیان که فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «زخم کاری»، «برادر جان»، «خشم و هیاهو» و «چهارراه استانبول» را در کارنامه دارد، بازیش در نمایش «روغن کنجد» را آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از شامگاه دوشنبه ۱۳ دی، فصل تازه اجراهای نمایش «روغن کنجد» با بازی سعید چنگیزیان، آغاز شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000