توضیحات وزارت بهداشت درباره تزریق ۵ میلیون دز واکسن در اوایل کار دولت سابق

توضیحات وزارت بهداشت درباره تزریق ۵ میلیون دز واکسن در اوایل کار دولت سابق

صبح امروز خبری به نقل از وزیر بهداشت مبنی بر تزریق ۵ میلیون دُز واکسن در اوایل کار دولت سابق، مخابره شد که در این خصوص ارائه برخی توضیحات ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین، در توضیحات وزارت بهداشت درباره خبر مربوطه آمده است: «در کشور تا پایان خردادماه که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد، در مجموع حدود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن به روش های مختلف از جمله اهدایی، خرید مستقیم و خرید از ساز و کار کوواکس در کشور تامین و حدود ۵ میلیون دُز واکسن در سراسر کشور تزریق شده بود که البته در تیرماه و مردادماه، روند تامین و تزریق واکسن، بهبود پیدا کرد.

همگان اذعان دارند که دولت سیزدهم از روز اول استقرار با جدیت تمام در تمام ارکان دولتی و غیردولتی، نسبت به تامین حداکثری و تزریق گسترده واکسن کرونا اقدام کرد و واکسیناسیون گسترده را که آنهم با مشارکت همگانی مردم و حاکمیت انجام شد، برای همه ایرانیان ملموس است و امروز نیز مجموع واکسن های تزریق شده در کشور از مرز ۱۲۰ میلیون دُز گذشت که این حاصل یک کار جمعی و ملی بوده است.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان امروز خود به برخی بهانه جویی ها برای تامین واکسن کرونا در دولت سابق اشاره کرد. این سخنان متناظر به برخی بهانه جویی های قدیمی که عنوان شده بود "در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد FATF چندین مرحله انتقال پول با مشکل مواجه شد و با موانعی روبه‌رو بودیم؛ به‌طور کلی نپیوستن به FATF آثار خود را نشان خواهد داد!!"

در حال حاضر و باتوجه به شناسایی و قدرت سرایت بالای ویروس جهش یافته اُمیکرون، انتظار می رود که بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای، نسبت به تشویق مردم برای تشدید رعایت پروتکل ها و نیز تزریق دُز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.»

بیشتر بخوانید:

آمار مبتلایان به اومیکرون در کشور افزایش یافت

۴۷۲۳۳

پست بعدی

آغاز تولید اولین سریال تلویزیونی با محوریت اهمیت قدرت منطقه‌ای سردار سلیمانی

س ژانویه 4 , 2022
همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، «ترور» به عنوان اولین سریال در خصوص اهمیت حاج قاسم در خصوص تامین امنیت منطقه به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی حمید زرگرنژاد کلید می‌خورد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این سریال به کارگردانی حمید زرگرنژاد کارگردان فیلم تحسین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000