چهار روزی که می‌توان بازیگر «بچه مهندس» را آنلاین دید

چهار روزی که می‌توان بازیگر «بچه مهندس» را آنلاین دید

نمایش «سه‌گانه پاریسی» با بازی وحید نفر، بازیگر نقش صولت در سریال «بچه مهندس» همزمان با اجرای صحنه‌ای، طی چهار روز به صورت آنلاین میزبان مخاطبان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «سه‌گانه پاریسی» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی روزهای ۱۳، ۱۴، ۱۶ و ۱۷ دی‌ ساعت ۲۰ همزمان با اجرای صحنه‌ای، به صورت آنلاین و مجازی هم پخش می‌شود.

آقاخانی، سرپرست و موسس گروه تئاتر «پوشه» در این باره گفته است: «نمی‌دانم این خدمت‌رسانی گروه «پوشه» به هموطنان تئاتردوست در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف چقدر موفق و مفید خواهد بود اما معتقدم با این کار مرزهای جدیدی را در مجازی کردن تئاتر زنده گشوده‌ایم که برای من و گروهم دستاوردی کلان محسوب می‌شود و امیدوارم جریان‌ساز باشد.»

«سه‌گانه پاریسی» جدیدترین کار گروه تئاتر «پوشه» به تهیه‌کنندگی مهدی سهرابی و جواد راهزانی است. این نمایش تا ۱۷ دی‌ در تالار سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. ایوب آقاخانی و وحید نفر، بازیگر نقش صولت در سریال «بچه مهندس» بازیگران این نمایش هستند.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

پریدخت آور، همسر غلامحسین بنان درگذشت

د ژانویه 3 , 2022
پریدخت آور، همسر زنده‌یاد غلامحسین بنان استاد آواز موسیقی ایرانی درگذشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فروغ بهمن‌پور، فعال فرهنگی هنری با اعلام خبر درگذشت پریدخت آور، همسر غلامحسین بنان، خواننده پرآوازه موسیقی دستگاهی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «همین نگاه پر از عشق و معنی، گویای وفاداری و عمری عاشقانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000