امدادرسانی هلال احمر در برف و کولاک ۱۱ استان

امدادرسانی هلال احمر در برف و کولاک ۱۱ استان

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به برف و کولاک در ۱۱ استان درباره اقدامات این سازمان در ۴۸ ساعت گذشته گفت: تاکنون به یک هزار و ۲۳۹ نفر در ۲۰ شهرستان امدادرسانی شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، «مهدی ولی‌پور» افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۱ استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری متاثر از حوادث جوی از جمله آبگرفتگی، برف و کولاک بودند که عملیات امدادرسانی در ۶ استان بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از سوی هلال احمر آغاز شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۵ تیم امدادی و عملیاتی شامل ۱۵۳ امدادگر و نجاتگر، عملیات امدادرسانی را در ۶ شهر، ۱۱ روستا، دو منطقه عشایری و ۹ جاده کوهستانی آغاز کرده‌اند.

ولی‌پور اظهارداشت: در این مدت ۷۰ نفر اسکان اضطراری یافتند همچنین یک نفر به منطقه امن و یک نفر هم به مرکز درمانی منتقل شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین علاوه بر رهاسازی ۶۱ دستگاه خودرو از برف و تخلیه آب از ۶ منزل مسکونی، ۱۴ دستگاه چادر، ۱۰۱ تخته موکت، ۲۳۹ تخته پتو، ۲۹۰ کیلوگرم نایلون، ۷۰ بسته غذایی و ۱۰۲۵ کیلوگرم برنج میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

رییسی در دیدار آیت‌الله جوادی آملی: دولت از ابتدا اصل را بر تعامل با دنیا گذاشته است.

ج دسامبر 31 , 2021
فارس نوشت: رئیس جمهور در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی گفت: دولت از ابتدا اصل را بر تعامل با دنیا به ویژه همسایگان گذاشته است. آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت از ابتدا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000