باید و نبایدهای سفرهای استانی رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

باید و نبایدهای سفرهای استانی رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

فارس نوشت: نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث آشنایی بیشتر مسئولان ارشد اجرایی کشور با مشکلات مردم می‌شود و باعث می‌شود تا بتوانند تصمیمات دقیق‌تری را برای رفع مشکلات مردم اتخاذ کنند.

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای کابینه باعث می‌شود تا مقامات ارشد اجرایی کشور از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و درک این مشکلات برای آنها ملموس‌تر می‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر این سفرها باعث ایجاد امید در میان مردم می‌شود و مردم وقتی می‌بینند که عالی‌ترین مقامات اجرایی کشور در میان آنها حاضر می‌شوند و مسائل و مشکلات آنها را می‌بینند و می‌شنوند امیدواری بیشتری پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در مورود سفرهای استانی رئیس‌جمهور قابل ذکر است این است که تصمیماتی که در جریان سفرهای استانی برای حل مشکلات مردم اتخاذ و یا قولهایی که در این سفرها داده می‌شود با یک نگاه راهبردی و یک نگاه کلان و با توجه به اسناد بالادستی باشد.

باید و نبایدهای سفرهای استانی رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

بیشتر بخوانید:

رئیسی : بسیاری دنبال آسیب رساندن به قم و ایجاد انحرافات فکری و فرهنگی در آن هستند

قمی ها نامه های خود را چگونه به رئیسی رساندند؟ /عکس

وی افزود: در تصمیمات متخذه در سفرهای استانی باید کار به گونه‌ای باشد همچون قانون برنامه سیاست‌های کلی نظام و… این تصمیمات اتخاذ شود.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

انتقاد ماکان بند از حرکات عجیب خانم بازیگر در کنسرت

ج دسامبر 31 , 2021
تسنیم نوشت: گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از آغاز کنسرت‌شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داد. گروه ماکان بند در هفته جاری توانست برگزاری کنسرت‌هایش در تهران را از سر بگیرد. ابتدا در تالار وزارت کشور، در روز ۶ دی برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000