توصیه هنری آیت‌الله جنتی درباره بزرگداشت شهید سلیمانی

توصیه هنری آیت‌الله جنتی درباره بزرگداشت شهید سلیمانی

آیت‌الله جنتی با اشاره به سالگرد ترور شهید سلیمانی گفت: اگر این شهادت‌ها نبود، این تاریخ درخشان هم رقم نمی خورد و قطعا شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی ظرفیت الگو شدن برای جوانان را دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به «جنایت آمریکا در ترور شهید سلیمانی» اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته شاخص مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود؛ این شهید عزیز، چهره درخشان و جهانی مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود که عجز و ناتوانی دشمنان را در مقابل اسلام نشان داد.

آیت‌الله جنتی: اگر این شهادت‌ها نبود، این تاریخ درخشان هم رقم نمی خورد

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی، جنایتکار و شقی بودن آمریکا را به جهانیان نشان داد، تصریح کرد: شهید سلیمانی در دوران حیات مبارکش عامل شکست دشمنان بود و شهادتش هم عامل روسیاهی و زبونی آن‌ها شد.

جنتی ادامه داد: اگر این شهادت‌ها نبود، این تاریخ درخشان هم رقم نمی خورد و قطعا شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی ظرفیت الگو شدن برای جوانان را دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی در پایان گفت: لازم است که ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی و جهانی با ابزارهای مختلف به خصوص ابزار هنر به تصویر کشیده شده و به جهانیان نشان داده شود.

بیشتر بخوانید:

توئیت یک نماینده اروپایی در سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی: زمانی که او به دست آمریکا به قتل رسید، کجا بود؟

واکنش‌ها به ماجرای «حاج قاسم و گلشیفته»؛ دو لبه قیچی!

217

پست بعدی

ببینید | نماهنگ شبکه آموزش برای شهید سلیمانی

چ دسامبر 29 , 2021
نماهنگ شبکه آموزش برای شهید سلیمانی را ببینید./صداوسیما دریافت 3 MB ۲۶۲۲۶۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000