عکس متفاوت از سردار قاآنی و وزیر خارجه دولت رئیسی

عکس متفاوت از سردار قاآنی و وزیر خارجه دولت رئیسی

همشهری آنلاین نوشت: در مراسمی که به مناسبت یادبود سفیر فقید ایران در یمن برگزار شد، فرمانده نیروی قدس سپاه با حسین امیر عبداللهیان دیدار و گفتگو کردند.

مراسم یادبود شهید حسن ایرلو، سفیر کشورمان در یمن، به میزبانی امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و با حضور خانواده شهید ایرلو و همچنین مشارکت گسترده سفرا و روسای نمایندگی های خارجی مقیم تهران، مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چندی تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های برجسته ملی و نیز مدیران ارشد و کارکنان وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

عکسی متفاوت از سردار قاآنی و وزیر خارجه دولت رئیسی

2323

پست بعدی

با این سه روش خشم‌تان را کنترل کنید

چ دسامبر 29 , 2021
کنترل خشم یکی از مهارت‌هایی است که به افراد کمک می کند تا بتوانند بر احساسات منفی غلبه کنند. انتظار در صف‌های طولانی، برخورد با نظرات مخالف، عبور از ترافیک و… مواردی است که می‌توانند یک فرد را عصبی و خشمگین کنند. به گزارش خبرآنلاین، عصبانیت احساسی طبیعی است و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000