فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) : شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) : شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور گفت: تمرین انواع روش‍های مختلف دفاعی موجب شده شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی وتوان رزمی قرار داشته باشد.

سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش میزان آمادگی رزمی وتوان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

وی درحاشیه این بازدید با بیان اینکه قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور چتراطمینان و بازدارندگی را برای کشور ایجاده کرده است اظهار داشت: تمرین انواع روش‍های مختلف دفاعی موجب شده است شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی وتوان رزمی قرار داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء کشور با اشاره به اینکه فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) رمز موفقیت را در وحدت ترسیم کرده اند افزود: اتحاد، انسجام و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه در قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور به منصه ظهور رسیده است و ان شاء الله در سایه همین وحدت و هم افزایی درمسیر تامین امنیت ملی پایدارتلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید:

فرمانده پدافند ارتش: هیچ روزنه نفوذی برای متجاوزان وجود ندارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش : موفق به ساخت سامانه‌های نوین شده‌ایم

رحیم زاده تصریح کرد: یگان‍های پدافندی ارتش وسپاه دوشادوش همدیگر وبا توکل به خداوند سبحان و تمسک به ائمه اطهار(ع) و با آمادگی و هوشیاری کامل از حریم هوایی جمهوری اسلامی حفاظت کرده و اجازه کوچکترین تعدی و تجاوز را به دشمنان نخواهند داد.

21217

پست بعدی

جزییات طرح مجلس برای ساماندهی کارمندان دولت / از حذف شرکت های واسطه تا حذف امضاهای طلایی

ش دسامبر 25 , 2021
تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیاتی از طرح ساماندهی کارکنان دولت را تشریح کرد. ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 17 نوع قرارداد برای کارکنان وجود دارد که لازم است این مسئله ساماندهی شود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000