گناه ما چیست که مردم ما هم محرومیت بکشند،و هم نیروی انقلاب و در صحنه باشند!

گناه ما چیست که مردم ما هم محرومیت بکشند،و هم نیروی انقلاب و در صحنه باشند!

ایسنا نوشت: نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس با انتقاد از لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: توزیع منابع در لایحه بودجه عادلانه نیست.

فتح‌الله توسلی پنج‌شنبه ۲ دی‌ماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: بودجه شهرستان کبودراهنگ با وجود محرومیت‌ها اندازه یکی از پروژه‌های شهرستان ملایر نیست.

توسلی تصریح کرد: سند آمایشی که برای استان، تعریف شده بر اساس مطالعات علمی نیست و فقط ملایر و همدان دیده شده اما مگر بهار و کبودراهنگ جزئی از استان نیست؟ وی مطرح کرد: نیروگاه مفتح کبودراهنگ در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و باعث از بین رفتن منابع آب زیرزمینی و در نهایت ۱۵ فروچاله ایجاد کرد و الان، بانک از سرمایه‌گذاری که می‌خواهد در منطقه کبودراهنگ، گلخانه تاسیس کند، بیمه فروچاله خواسته است!

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با شستا برای تاسیس دامداری در منطقه صحبت کردم اما آب منطقه‌ای، آب نمی‌دهد. خودتان باعث بدبختی مردم کبودراهنگ شدید الان اجازه کار نمی‌دهید؟ توسلی با بیان اینکه بودجه‌ای برای بهار و کبودراهنگ در پروژه راه آهن تعریف نشده، اظهار کرد: گناه ما چیست که مردم ما هم محرومیت بکشند، هم مظلومیت بکشند و همیشه هم بخواهیم نیروی انقلاب و در صحنه باشند!

بیشتر بخوانید :

نگرانی نماینده چابهار از قطره چکانی بودجه برای مناطق محروم کشور

افزایش معنادار بودجه نهادهایی مانند صدا و سیما با رویکرد توزیع عادلانه بودجه ناسازگار است

بودجه‌ سینمایی نهادهای انقلابی در سال ۱۴۰۱

وی ادامه داد: ۱۶ سال است که شهرک‌های صنعتی ما به تلی از خاک تبدیل شدند و الان برای برق دچار مشکل شدیم.نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب اعتبار ملی برای راه همدان به علیصدر، تصریح کرد: چند ماه است پیگیر راه همدان به علیصدر هستم اما با وجود این که ماده ۲۳ برای آن تعریف شده و باید پروژه ملی داشته باشد، در پیوست (یک) لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیامده و به جدول ۲۰ رفته است!

توسلی با انتقاد از سازمان برنامه و بودجه، عنوان کرد: در راه خلعت آباد هر هفته کشته می‌دهیم و شش ماه است داریم تلاش می‌کنیم برای آن ماده ۲۳ بگیریم. وی با بیان اینکه مدیران کل نظرشان را برای توزیع عادلانه منابع، تغییر دهند، گفت: غار ما در آق‌بلاغ را به اسم زنجان مصادره کردند مدیرکل میراث فرهنگی اصلا نمی‌داند کجاست.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با معادن کبودراهنگ، بیان کرد: معادن، قاتل جان مردم شده و مزارع را نابود کرده. روستای قلی‌آباد در سند راهبردی روستای توریستی بوده بروید ببینید چه بلایی سر آنجا آوردند. توسلی در پایان، خاطرنشان کرد: مردم به من اعتماد کردند بنابر این حق دارند از من مطالبه کنند و اگر توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات صورت نگیرد، من نمی‌توانم سکوت کنم.

21215

پست بعدی

جشنواره فجر، برای ردِ پذیرشِ فیلم «قاتل و وحشی»، سند رو کرد

پ دسامبر 23 , 2021
در واکنش به ادعای همایون اسعدیان، مبنی بر بازبینی نشدن «قاتل و وحشی» در جشنواره سال ۱۳۹۸، دبیرخانه جشنواره فجر، در بیانیه‌ای تاکید کرد این فیلم در همان سال بازبینی شده است و به همین دلیل امکان شرکت در دوره چهلم این رویداد را ندارد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000