حمایت نماینده مجلس از افزایش بودجه صدا و سیما

حمایت نماینده مجلس از افزایش بودجه صدا و سیما

فارس نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به عدم تناسب بودجه سالانه صدا و سیما با نیازهای روزافزون رسانه گفت: نباید بخش عمده زمان برنامه های رسانه ملی به تبلیغات اختصاص یابد برای همین مجلس و دولت باید از آن حمایت کنند.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار برخی رسانه ها درباره افزایش بودجه سازمان صداوسیما در لایحه بودجه 1401 با اشاره به توسعه روزافزون شبکه های تلویزیونی و هزینه‌ های بالای تولید و عدم تناسب بودجه سالانه سازمان با نیازهای روزافزون رسانه در ابعاد مختلف فعالیت‌هایش، اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ ترین راه برای تامین هزینه‌ های جاری و بودجه برنامه‌ های تولیدی رسانه ملی جذب تبلیغات است که در لایحه بودجه 1401 هم تعهد رسانه ملی برای فروش تبلیغات بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش بودجه صداوسیما، اعتماد مردم را می‌آورد؟

رییس کل بیمه مرکزی خبر داد : تامین بخشی از بودجه صدا و سیما از بیمه شخص ثالث

عضو کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس با بیان اینکه استقلال رسانه ملی از نگاه‌های سلیقه‌ ای دیگر قوا در کسب اعتبار و جلب اعتماد مخاطب بسیار مهم است، افزود: اگر بودجه‌ ای در اختیار صداوسیما گذاشته می شود باید تخصیص و محقق شدن آن از نگاه‌ های سلیقه‌ ای دور شود و به رسانه ملی اجازه داده شود تا بدون توجه به نگاه‌های سلیقه‌ای افراد و یا مشاوران سران قوا برنامه‌ سازی کند تا نیازی به فروش آنتن نداشته باشد.
عضو کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید با بیان اینکه کسب درآمد توسط دستگاه ها به خودی خود کار درستی است و باعث می شود بخش قابل توجهی از منابع بدون اتکا و وابستگی به بودجه های عمومی تأمین شود، خاطرنشان کرد: در عین حال که صداوسیما مجاز است از طریق پخش آگهی کسب درآمد کند ولی نباید بخش عمده زمان برنامه های آن به تبلیغات اختصاص یابد لذا در خصوص رسانه ملی مجلس و دولت باید از آن حمایت کنند.

21215

پست بعدی

مرور سه حادثه مهم قطار در کشور

پ دسامبر 23 , 2021
دیروز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۱۰ دقیقه صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران(صادقیه) درحرکت بود با قطار عادی درایستگاه چیتگر برخورد کرد. به گزارش خبرآنلاین، خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و مصدومان حادثه هم همگی پس از مداوا از بیمارستان مرخص شدند. اما حادثه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000