تصمیم جدید کمیسیون اتحادیه اروپا درباره اعتبار گذرنامه‌های کرونا

تصمیم جدید کمیسیون اتحادیه اروپا درباره اعتبار گذرنامه‌های کرونا

ایسنا نوشت: کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد: مدت اعتبار گذرنامه کرونا در این اتحادیه در صورت تزریق نکردن واکسن یادآور تنها ۹ ماه خواهد بود.

مقررات تازه درباره سفرهای برون مرزی است اما کمیسیون اتحادیه اروپا در بیانیه‌ خود به کشورهای این اتحادیه توصیه می‌کند که این مقررات را برای سفرهای درون‌مرزی نیز اعمال کنند.

به مردم اتحادیه اروپا توصیه شده است، حداکثر شش ماه پس از واکسینه‌ شدن کامل، واکسن یادآوری را نیز تزریق کنند.

اما گواهینامه کرونا تا سه ماه پس‌ از این شش ماه نیز معتبر می‌ماند تا اطمینان حاصل شود فرصت کافی برای دسترسی به واکسن‌های یادآوری برای همه مهیا شده است.

به گزارش ایندیپندنت، کشورهای اروپایی در حال حاضر از موج تازه‌ بیماری کووید-۱۹ و شیوع سویه‌ امیکرون نگران‌ هستند که گفته می شود بسیار مسری است.

4747

پست بعدی

ادامه تزریق دوز سوم واکسن هنرمندان پیشکسوت

چ دسامبر 22 , 2021
دوز سوم واکسن هنرمندان پیشکسوت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران در محل موسسه تزریق می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوز سوم واکسن کرونا به هنرمندان پیشکسوتی که سه ماه از تزریق دوز دوم واکسن آنها گذشته است در روز یکشنبه، پنجم دی ۱۴۰۰ در محل موسسه تزریق می‌شود. هنرمندان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000