عضو هیات رئیسه مجلس: مهدوی کیا به سمت مشروعیت بخشی به اسراییل قدم برداشته / او باید عذرخواهی و جبران کند

عضو هیات رئیسه مجلس: مهدوی کیا به سمت مشروعیت بخشی به اسراییل قدم برداشته / او باید عذرخواهی و جبران کند

فارس نوشت : علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس درمورد حضور مهدی مهدوی‌کیا در مسابقه‌ای که سرمربی تیم حریف فردی اسرائیلی بوده و روی پرچم تیم ها نیز پرچم اسرائیل وجود داشت گفت: کسانی که به مهدوی‌کیا مشورت دادند، این کار را دقیق انجام ندادند و او را در دام انداختند. او خواسته یا ناخواسته به سمتی قدم برداشته که منتهی به مشروعیت بخشی به این رژیم قاتل و خونریز شده است. باید به احترام مردم ظلم ستیز ایران و هواداران فوتبال جبران کند. مهدوی کیا حتما یک عمر "حسین حسین" گفته که با ظلم و ستم زاویه دارد. مهدوی کیا باید جبران کند. تلقی من این است که ندانسته وارد این مسیر شده اما اگر دانسته بوده، نمی‌دانم باید اسمش را چه گذاشت.می عضو هیات رئیسه مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، رژیمی قاتل و کودک‌کُش است. سرزمین‌های اسلامی را تصرف کرده، قبله اول مسلمین را گرفته و به راحتی خون‌ریزی می‌کند. خانه‌های مردم را با بمب و بولدوزر خراب می‌کند. بین مسلمین اختلاف انداخته و خاورمیانه را به انبار سلاح‌های اتمی تبدیل کرده است.

وی افزود: کسانی که به مهدوی‌کیا مشورت دادند، این کار را دقیق انجام ندادند و او را در دام انداختند. او خواسته یا ناخواسته به سمتی قدم برداشته که منتهی به مشروعیت بخشی به این رژیم قاتل و خونریز شده است. باید به احترام مردم ظلم ستیز ایران و هواداران فوتبال جبران کند. مهدوی کیا حتما یک عمر "حسین حسین" گفته که با ظلم و ستم زاویه دارد. مهدوی کیا باید جبران کند. تلقی من این است که ندانسته وارد این مسیر شده اما اگر دانسته بوده، نمی‌دانم باید اسمش را چه گذاشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه این اتفاق پس از ماجرای عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با یک شرکت اسرائیلی برای سیستم VAR، باعث ایجاد نگرانی هایی در خصوص پروژه عادی سازی روابط با این رژیم شده، گفت: رفتارهایی وجود دارد که باعث نگرانی جدی در کشور شده است. باید به سمتی بروند که این نگرانی‌ها را جبران کنند. فعلا حمل بر این داریم که نادانسته وارد این ماجرا شده‌اند.

بیشتر بخوانید :

مهدوی‌کیا در کنار دیوید بکام و پیتر اشمایکل در مراسم روزشمار جام جهانی 2022

مهدوی‌کیا: هدف ما المپیک ۲۰۲۴ است

سلیمی در مورد اینکه قرار بود شهاب عزیزی‌خادم به خاطر قرارداد VAR‌ و مباحثی که در مورد ارتباط با رمال و جادوگر مطرح شده به مجلس توضیح بدهد و مردم از مجلس انتظار دارند با این مسائل و اتفاقات برخوردی جدی شود تا شاهد تکرار آن‌ها نباشیم، عنوان کرد: این مسائل حتما در کمیسیون فرهنگی پیگیری خواهد شد. برخی اظهارات در خصوص جادوگری و … به گوش می‌رسد که نباید از کنار آن به راحتی گذشت. اگر این موضوع القا خلاف است، باید با کسانی که آن را بیان می‌کنند برخورد شود اما اگر واقعیت دارد، باید حتما جلوی رمالی، شعبده و … گرفته شود. وی افزود: مجلس حتما باید این مسائل را با جدیت پیگیری کند. حتما کمیسیون فرهنگی که کمیسیونی فعال و حساس است، در این مورد بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

2121

پست بعدی

خریداران تارا بخوانند/عرضه تارا با رنگ‌های سفارشی

س دسامبر 21 , 2021
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تقاضای بازار و تکریم مشتریان، در نظر دارد، خودروی تارا را با رنگ‌های سفارشی نظیر نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو، قهوه‌ای روشن، قرمز ونیزی و سرمه‌ای متال تولید کند. به گزارش خبرآنلاین و به نقل از ایکوپرس، این خودروی سفارشی، پس از تولید توسط لایه‌ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000