آغازرزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ در استان های جنوبی کشور

آغازرزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ در استان های جنوبی کشور

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه از صبح امروز در خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل استانهای هرمزگان، بوشهر و خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه و سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ در جمع اصحاب رسانه با اعلام آغاز این رزمایش، گفت: این رزمایش از امروز دوشنبه- ۲۹ آذرماه- به مدت پنج روز در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان با حضور یگان‌هایی از نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و همچنین برخی از یگان‌های مردم پایه بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ افزود: این رزمایش با رمز مقدس «یا فاطمه الزهرا (س)» با شعار «اقتدار، امنیت و بازدارندگی فعال و هوشمندانه در سایه وحدت، همدلی و یکپارچگی ملی» در راستای افزایش سطح آمادگی‌های رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و تاکتیک‌ها برای مقابله با تهدیدات متصور و جنگ‌های ترکیبی هم اکنون آغاز شده است. سردارنیلفروشان با اشاره به تنوع و تعدد نیروها و یگانهای شرکت کننده، تصریح کرد: تمرین مقابله با طیف های مختلف تهدید که دارای ویژگی‌های همزمانی، پیوستگی و درهم‌تنیدگی در حوزه های نرم، نیمه سخت و سخت هستند برای نخستین بار در این رزمایش عملیاتی خواهد شد.

2121

پست بعدی

از اول دی‌ماه نسخه‌ها الکترونیکی می‌شود

د دسامبر 20 , 2021
ایسنا نوشت: مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران در جلسه نهایی طرح نسخه الکترونیک بر لزوم تعامل هر چه بیشتر وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل سازی امور برای اجرای بهینه این طرح تاکید کرد. در این جلسه که با حضور معاونین درمان دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000