آتش‌سوزی در قطار ورامین-تهران

آتش‌سوزی در قطار ورامین-تهران

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از مهار آتش سوزی قطار شهری ورامین _ تهران توسط ماموران آتش نشانی شهرستان قرچک خبر داد.

یوسف صاحبدل ظهر امروز دوشنبه ۲۹ آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی قطار شهری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی قرچک اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی از سه ایستگاه، ایستگاه شماره یک باقرآبا ، ایستگاه شماره دو باقرآباد و ایستگاه مرکزی سازمان به محل حادثه واقع در کمربندی جنوبی، نرسیده به کارخانه آرد به سمت تهران اعزام شدند.

وی افزود: نیروها پس از رسیدن به محل اقدام به اطفاء حریق کرده و قبل از گسترش آتش، آن را اطفاء و مانع نفوذ آتش به داخل کابین و واگن ها شدند و از خسارات سنگین بعدی پیشگیری کردند.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

۳۰ میلیون وام و ۵ میلیون کمک بلاعوض به هنرمندانی که تا پایان ۱۴۰۱ ازدواج کنند

د دسامبر 20 , 2021
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به سه مرحله واریز کمک بلاعوض برای هنرمندان از سه گونه تسهیلات برای آن‌ها گفت و اعلام کرد هنرمندانی که از اول مهر ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱ ازدواج کنند و بچه‌دار شوند برای هرکدام از این اعمال ۳۰ میلیون تومان وام و پنج میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000