جانشین وزیر دفاع : دستاوردهای دفاعی کشور مرهون تفکر جهادی و فرهنگ بسیجی است

جانشین وزیر دفاع : دستاوردهای دفاعی کشور مرهون تفکر جهادی و فرهنگ بسیجی است

مهر نوشت:جانشین وزیر دفاع گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای گوناگون دفاعی به دلیل روحیه، تفکر، نگاه جهادی و فرهنگ بسیجی آحاد نیروهای مسلح حاصل شده است.

سردار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با اشاره به اینکه در دنیا سازمان را به‌ عنوان یک موجود زنده تعبیر می‌کنند و با آن تطبیق می‌دهند، اظهار داشت: سازمان زنده به معنای سازمان اثربخش است که دارای مغز (مجموعه پژوهشی) بوده و تحول و نوآوری از مؤلفه‌های اصلی آن است.

دستاوردهای دفاعی کشور مرهون تفکر جهادی و فرهنگ بسیجی است

وی با بیان اینکه نیروهای انسانی در سازمان‌ها سرمایه‌هایی هستند که نقش قلب انسان را ایفا می‌کنند، افزود: به هر میزان که این قلب بتپد و بهتر کار کند، سازمان بهره‌وری بهتری خواهد داشت.

جانشین وزیر دفاع ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نقش مهمی در تحول نیروی انسانی دارد و کارکرد این سازمان و اثربخشی آن بر قلوب آحاد کارکنان و بدنه صنعت دفاعی اجتناب‌ناپذیر است.

سردار فرحی با بیان اینکه مدیران غالباً بر مسائل و بهره‌وری‌های مادی سازمان‌ها تمرکز دارند، گفت: در نیروهای مسلح، نیازمند قلب‌های مطمئن، پر از اعتماد و باور الهی هستیم و به واسطه وجود سازمان مکتبی عقیدتی سیاسی، این مهم محقق خواهد شد؛ چرا که صریحاً با قلب و باورهای معنوی و درونی کارکنان سروکار دارد.

وی با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها و کمبود امکانات هیچ‌گاه باعث عقب‌نشینی رزمندگان نشد؛ چرا که قلب‌های آنان آماده، مطمئن و سرشار از ایمان بود.

جانشین وزیر دفاع اضافه کرد: ایستادگی، مقاومت، ایثار، سلحشوری، پیشرفت و… در سایه قلب مطمئن به بار می‌نشیند و باور معنوی است که پایه را محکم و قدم‌ها را استوار می‌سازد.

سردار فرحی گفت: در طول این سال‌ها بیشترین تحریم‌ها متوجه نیروهای مسلح بوده است، اما با وجود این شرایط، پیشرفت‌ها و دستاوردهای گوناگون دفاعی حاصل شده است که این به دلیل روحیه، تفکر، نگاه جهادی و فرهنگ بسیجی آحاد نیروهای مسلح بوده است.

وی عنوان کرد: مجموعه‌ی صنعت دفاعی همواره نیازمند وجود انسان‌های با کیفیت بالاست و سازمان عقیدتی سیاسی ظرفیت ساخت مجموعه‌ای انسان‌ساز در تراز انقلاب اسلامی را دارد.

این مراسم با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان دفتر اشراف فرماندهی معظم کل قوا و رؤسای ادارات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.

21217

پست بعدی

هشدار پیام طبرسی: ظرف ۱۷ روز ویروس «اُمیکرون» در کشور شایع می‌شود

ی دسامبر 19 , 2021
فارس نوشت: عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ گفت: اگر امروز سویه اُمیکرون وارد ایران شود ظرف مدت ۱۷ روز به سویه غالب در کشور تبدیل خواهد شد. پیام طبرسی، عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ درحاشیه جلسه امروز این کمیته گفت: ما نگران بازگشایی هایی مثل کنسرت‌ها و…، هستیم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000