وضعیت زهرا چخماقی، خبرنگار «۲۰:۳۰»، پس از فرو رفتن به کما

وضعیت زهرا چخماقی، خبرنگار «۲۰:۳۰»، پس از فرو رفتن به کما

زهرا چخماقی، گزارشگر صداوسیما و خبرنگار بخش خبری «۲۰:۳۰» که امروز در شرایط وخیمی به بیمارستان منتقل می‌شود و به کما می‌رود، اگرچه هوشیاری بهتری پیدا کرده است، ولی همچنان در آی‌سی‌یو به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با انتشار خبر به کما رفتن زهرا چخماقی،خبرنگار بخش خبری «۲۰:۳۰»، همکاران و دوستان او در فضای مجازی، از مردم درخواست کردند برای بهبودی این گزارشگر صداوسیما، دعا کنند.

آن‌چه که از گفته‌های همسر و همکاران این خبرنگار برمی‌آید، این است که زهرا چخماقی، چند روزی را تنگی نفس داشته که مراجعه به پزشکان، مشکل او را مشخص و حل نمی‌کند. تا این که امروز (شنبه ۲۷ آذر)، به او حمله دست داده و با وضعیتی وخیم به بیمارستان منتقل می‌شود و پس از احیا، به کما می‌رود. با ادامه تلاش پزشکان، اگرچه چخماقی از کما بیرون می‌آید، ولی همچنان سطح هوشیاری او بسیار پایین است و در آی‌سی‌یو به سرمی‌برد و امکان سخن گفتن، ندارد.

زهرا چخماقی، زاده ۱۳۶۳ در بندرعباس است که کار خبری و گزارشگری را از صداوسیمای استان هرمزگان آغاز کرد و پس از انتقال به تهران، سالهاست در بخش‌ها و برنامه‌های مختلف سیاسی و خبری این سازمان، مشغول به کار است. ۵۷۵۷

پست بعدی

افزایش بودجه صداوسیما، اعتماد مردم را می‌آورد؟

ش دسامبر 18 , 2021
شیخ اجل سعدی شیراز در حکایتی در گلستان می‌گوید که در مسجد سنجار( شهری در شمال غرب عراق کنونی)، موذنی بود که مستحبات را با صدای نه چندان دلچسبی بلند می‌خواند و به‌همین خاطر به تدریج از تعداد نمازگزاران کاسته می‌شد. رئیس هیات امنای مسجد که وضع را این‌گونه دید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000